رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس گفت: ایجاد هویت و شخصیت برای زنان مسلمان و حضور مؤثر بانوان در عرصه‌های علمی، دانشگاهی و سطوح گوناگون اجرایی کشور از مهمترین دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران جمعی از بانوان کویتی ظهر امروز (سه‌شنبه) با فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
در ابتدای این دیدار فاطمه رهبر با اشاره به ارتقای جایگاه زنان در کشورمان بعد از انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی، اظهار داشت: از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد هویت و شخصیت برای زنان مسلمان و حضور مؤثر زنان در عرصه‌های علمی و دانشگاهی و سطوح گوناگون اجرایی کشور است.
 
وی همچنین با بیان اینکه بیش از 60 درصد قبول‌شدگان دانشگاه‌های کشور را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: بیش از 80 درصد از فعالین قرآنی کشورمان نیز از بانوان هستند.
 
رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در ادامه به وضع قوانین مختلف درباره حمایت‌های جانبی از بانوان خانه‌دار اشاره و تصریح کرد: تلاش‌های گسترده‌ای در این مورد انجام گرفته و مسئله بیمه بانوان خانه‌دار بودجه امسال پیشنهاد شده است.
 
وی تشکیل گروه دوستی-پارلمانی ایران با کویت را نشانه‌ای از عمق دوستی و برادری میان دو کشور دانست و خاطرنشان کرد: دو کشور با پیشینه طولانی از مراودات دوستانه، ظرفیت‌های فراوانی برای توسعه و گسترش همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های گوناگون دارند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: رهبر ، کویت ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار