استاندارتهران گفت: با موضع گیری قدرتمندانه و با هدایت های مقام معظم رهبری در سطح مدیریت کلان مذاکره 1+5وهنرمذاکره کننده این تیم دستورات و خواسته های مقام معظم رهبری دراین موضوع را عملیاتی کردند.

سید حسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر پیشرفت ایران در حوزه انرژی هسته ای گفت:در حوزه انرژی هسته ای در تولید سانترافیوژ از رقم 100به مرز تولیدچند هزار سانترافیوژرسیده ایم و تمام دستورالعمل ها در این حوزه در دست دانشمندان ایرانی است.

وی افزود :نظام جمهوری اسلامی ایران در هیچ عرصه ای در برابر دشمنان و استکبار جهانی تا کنون کوتاه نیامده و نخواهد آمد.

استاندارتهران با تاکید بر موضع گیری قدرتمندانه ایران در 1+5 اضافه کرد:با موضع گیری قدرتمندانه و با هدایت های مقام معظم رهبری در سطح مدیریت کلان مذاکره 1+5وهنرمذاکره کننده این تیم دستورات و خواسته های مقام معظم رهبری دراین موضوع را عملیاتی کردند.

هاشمی در خاتمه مقام معظم رهبری با تاکید بر توان مدیریتی حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی در بحث مذاکره اظهارداشت :حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تشکیل تیمی قدرتمند و با تجربه و مسلط به حقوق بین الملل مذاکرات با وجود برخورداری طرف مقابل از امکانات روز تخصصی و تکنولوژی با روحیه ای شجاعانه و توانمندانه و مبتکرانه و خلاقانه در مسیر موفقیت ایران جریان پیدا کرد و مقام معظم رهبری کتبی از تیم مذاکره کننده تشکر کرد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.