استاندار همدان گفت: در جابه جايي هاي مديريتي مهم اين است که نام نيکي از مسئولان بماند و با عملکرد صحيح و خدمت به عامه مردم اندخته اي براي آخرت جمع کرده باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ محمد ناصر نيکبخت در مراسم توديع و معارفه داخلي معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان افزود: روند توديع و معارفه هاي انجام شده در همدان در اين مدت، روندي بسيار بزرگوارانه بوده است.

استاندار اضافه کرد: از معاون سابق اين سمت ، مطهري، به خاطر برخورد بزرگوارانه با موضوع جابه جايي  و زحمات اين مدت تشکر مي کنم.

نيکبخت تصريح کرد: مطهري از نيروهاي ايثارگر و مديران با تجربه استان همدان است و براي وي آرزوي توفيق روزافزون دارم.

استاندار  اظهار داشت: رضا قياسي از همکاران سابق استانداري و فردي خوش سابقه در مسئوليتهاي قبلي و فردي با تجربه و  سبقه مذهبي  و مديري دلسوز و کارا هستند و اميدوارم خدمتگزار خوبي براي استان همدان باشند.

نيکبخت به سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري توصيه کرد: سعي کنيد از لحاظ معيشتي به همه کارکنان دولت در استان رسيدگي و تلاش کنيد و در تمام حوزه هاي ماموريت معاونت فعالانه وارد شويد و دقت نظر داشته باشند زيرا اين حوزه بسيار مهم است و بايد کارهاي منابع انساني، آموزش و پژوهش ، فن آوري اطلاعات و اداري و مالي در اين حوزه تمام و کمال انجام شود.

معاون سابق توسعه مديريت و منابع انساني استانداري نيز در اين جلسه گفت: ما بايد خدمت کنيم اما نبايد دل ببنديم  و خدمت در نظام الهي تکليف و توفيق الهي است.

کريم مطهري مويد ادامه داد: موفقيت هاي کسب شده در حوزه اين معاونت حاصل تلاش کارکنان اين حوزه است و از زحمات آنها تشکر مي کنم.

وي افزود: رضا قياسي از رزمندگان دلير نهاوند است که سابقه دوستي طولاني با وي دارم وي از نيروهاي انقلابي است که دل در گرو انقلاب دارد و با روحيه اي بسيجي و دلاورانه فعاليت مي کند.

سرپرست معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري همدان نيز در اين آئين با تشکر از اعتماد استاندار گفت: اين فرصت توفيقي براي بنده است و اميدوارم بتوانم ملاک هاي استاندار که کار وتلاش بيشتر است را به خوبي در اين معاونت اجرايي کنم.

در اين مراسم داخلي کريم مطهري مويد از معاونت توسعه مديريت و منابع انساني استانداري توديع و رضا قياسي که سابقه فعاليت در سمت هاي مختلف استانداري همدان مانند فرمانداري اسدآباد را داراست به عنوان سرپرست اين حوزه از سوي استاندار همدان  معرفي شد تا توديع و معارفه رسمي در آينده و پس از طي مراحل اداري حکم انجام شود./ز
برچسب ها: نیکبخت ، قیاسی ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید اکبر سحشیان
۱۶:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
آقای قیاسی یک مرد بزرگ با اخلاق دلسوز
ای کاشک همه مسئولین مثل ایشان دلسوز بودند نه یه رهگذر