شهردار پرند از افتتاح شعبه "بانک شهر" در شهر جدید پرند در آینده نزدیک خبر داد.

بهروز کاویانی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کمبود شعب  برخی بانکها در شهر جدید پرند اظهار داشت: با توجه به افق جمعیتی شهر جدید پرند که 700 هزار نفر در نظر گرفته شده، ضروری است که شعب جدید بانک ها به منظور انجام امور بانکی مردم و فعالان اقتصادی حضوری پررنگ تر و فعال تر داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهر جدید پرند هم اکنون دارای 200 هزار جمعیت است ، گفت: به دلیل ویژگیهای برتر این شهر از جمله بسترهای گسترده برای توسعه اقتصادی، بسیاری از فعالان این عرصه در حال فعالیت در پرند هستند بنابراین باید فضای مناسبی در حوزه بانکی در شهر وجود داشته باشد.

شهردار پرند با اشاره به نامه نگاری های صورت گرفته مسئولان این شهر جدید با شهرداری تهران در خصوص استقرار بانک شهر در آن گفت: در چند روز گذشته درخواستی را تحت عنوان استقرار بانک شهر به شهرداری تهران تقدیم کردیم که خوشبختانه با موافقت این ارگان رو به رو شد و به زودی و پس طی مراحل اداری این بانک حضوری فعال در شهر جدید پرند خواهد داشت.

کاویانی با تاکید بر اینکه شهرداری پرند آمادگی کامل را برای همکاری با بخش خصوصی به منظور توسعه اقتصادی این شهر دارد، تصریح کرد: شهر جدید پرند دارای پتانسیل های بسیار متعددی برای توسعه و سرمایه گذاری اقتصادی است که از همین رو این شهرداری به منظور جذب حداکثری سرمایه گذاران از هیچ اقدام و تلاشی سرباز نمی زند.

وی در پایان با اشاره به احداث میادین میوه و تره بار در شهر جدید پرند در 3 فاز نخست این شهر گفت: طبق مطالعات انجام شده، کلنگ زنی و آغاز عملیات این میادین قبل از پایان سال جاری از سوی شهرداری انجام خواهد شد و در اوایل سال بعد تمامی این میادین مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مشکوة
۰۹:۵۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
۵ سال گذشته از تاریخ این خبر...اما هنوز در حد همون نامه نگاری مونده و جز بانک های ملی و مسکن هیچ بانکی در پرند شعبه نداره..
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۲:۰۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
استخداممون نمیکنید ؟
آخرین اخبار