هفته پنجم سوپر‌لیگ بسکتبال فردا با دومین سفر تیم ماهان به تهران پیگیری می شود و تیم ذوب آهن با چند عضو سابق همیاری زنجان با گرگان دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم سوپر لیگ بسکتبال فردا هفتم آذر در پنج شهر برگزار می شود در تک دیدار اصفهان، تیم ذوب آهن میزبان شهرداری گرگان است این دیدار برای فرزاد کوهیان و بازیکنانی مثل باهران که سال گذشته  در ترکیب همیاری زنجان قرار داشتند، معنی بیشتری دارد.
 
سال گذشته تیم گرگان یک بار در پایان فصل عادی و دو بار در مرحله اول پلی آف همیاری زنجان را شکست داد و اجازه رسیدن این تیم به مرحله نیمه نهایی را نداد.
 
هرچند گرگانی ها در شروع این فصل شرایط خوبی نداشته و با حواشی زیادی روبرو شدند اما شاگردان کبیر  هفته قبل اولین پیروزی خود را مقابل ماهان دیگر تیم اصفهانی لیگ به دست آوردند.
 
تیم ماهان نیز بعد از شکست هفته قبل مقابل گرگان برای دومین بار در این فصل به تهران سفر کرده و با مهرام روبرو می شود ماهانی ها اولین دیدار فصل را نیز در تهران انجام دادند.
 
 تیم پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار خانگی با نیروی زمینی تهران روبرو می شود پتروشیمی هفته قبل سفری به قزوین داشت که بعد از بازی ارسلان کاظمی به نوعی با تشبیه بازی به ورزش های رزمی به بازی خشن بازیکنان هفت الماس  اعتراض کرد در مقابل محمدرضا اسلامی سرمربی قزوین نیز در مصاحبه ای اشاره کرد ارسلان کاظمی بازی بد خود در هفته های اخیر را با این صحبت ها توجیه می کند.
 
 کاظمی در هفته های قبل نیز مسمومیت را دلیل عملکرد نه چندان خوب خود عنوان کرده بود و از طرفی برخی مربیان از جمله کبیر سرمربی گرگان نوع بازی هفت الماس را به البدر سال قبل تشبیه کرده بودند که گاهی مربیان و بازیکنان به نوع بازی بازیکنان این تیم اعتراضاتی داشتند.
 
هفت الماس در این هفته میزبان استقلال قشم است.
 
در دو دیدار دیگر این هفته تیم دانشگاه آزاد بعد از شکست بد هفته قبل به زنجان سفر می کند تا با تیم همیاری روبرو شود تیم افرا خلیج فارس نیز میزبان صنایع ماهشهر است افرا هفته قبل اولین برد خود را مقابل نیروی زمینی به دست آورد و صنایع ماهشهر نیز چند باخت را در هفته های اخیر تجربه کرده و به یک برد دیگر برای قرار نگرفتن در نوار باخت نیاز دارد.
 
 برنامه بازی های هفته پنجم سوپر لیگ ، پنج شنبه 7 آذر؛

ساعت 15: مهرام - فولاد ماهان

 ساعت16:پتروشیمی- نیروی زمینی

ساعت16: هفت الماس- استقلال قشم

ساعت16: همیاری زنجان- دانشگاه آزاد

ساعت16:ذوب آهن- گرگان

ساعت17: افرا خلیج فارس - صنایع ماهشهر

انتهای پیام/
برچسب ها: هفته ، پنجم ، دومین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار