مهلت خرید اینترنتی بلیط بازی پرسپولیس و میلان ایتالیا تا ساعت 14 امروز، 6 آذر می‌باشد و امکان تمدید آن وجود نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهلت خرید اینترنتی بلیط بازی پرسپولیس و میلان ایتالیا تا ساعت 14 امروز، 6 آذر می‌باشد و امکان تمدید آن وجود نخواهد داشت.
 
هواداران می توانند برای خرید اینترنتی بلیط بازی ستارگان پرسپولیس و میلان ایتالیا، که در ساعت 15، 7 آذرماه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود، به وب سایت فروشگاه اینترنتی باشگاه به آدرس shop.fc-perspolis.com مراجعه نمایند.
 
یادآور می شویم، عزیزانی که اقدام به خرید اینترنتی بلیط بازی ها کرده اند می بایست 2 ساعت قبل از شروع بازی برای دریافت بلیط های خود با در دست داشتن کارت ملی و شماره رسید خرید بلیط خود ، به باجه های پرسپولیس کارت واقع در درب های شرقی و غربی ورزشگاه آزادی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم وجود هر یک از این مدارک امکان تحویل بلیط به خریدار وجود نخواهد داشت.
 
همچنین افرادی که تا ساعت 14 امروز نتوانسته اند بلیط تهیه کنند می توانند با مراجعه به باجه های فروش بلیط ورزشگاه آزادی در روز بازی اقدام به تهیه بلیط کنند. بدیهی است امکان فروش حضوری بلیط در باجه های پرسپولیس کارت وجود نخواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۱:۴۴ ۰۷ آذر ۱۳۹۲
به نظر من بازی باید ساعت 15:15 انجام میشد چون من نمیرسم
پروفسور بهنام ضربندی فدایی
Iran (Islamic Republic of)
احد
۲۲:۵۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
اخه چرا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
امينيان
۲۱:۴۲ ۰۶ آذر ۱۳۹۲
با سلام
به عقيده من فرصت تعيين شده براي تهيه بليط اينترنتي , کوتاه است.
متشکرم
دکتر حميد رضا امينيان ندوشن
آخرین اخبار