فرماندار اردبیل گفت: دومین سیلوی بزرگ کشور با ظرفیت بیش از 100 هزار تن در اردبیل در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کاظم دبیر امروز در بازدید از مراحل احداث سیلوی 100 هزار تنی در محور جاده اردبیل به مغان گفت: این سیلو با ظرفیت بیش از 100 هزار تن و در مساحت 7 هکتار و با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان در حال احداث است که این طرح دومین سیلوی بزرگ کشور از لحاظ حجم است.

وی با اشاره به استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها در این طرح یادآور شد: امکانات موجود در این سیلو استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌های روز دنیا است که می‌تواند در نگهداری و ذخیره‌سازی غلات مفید باشد.

فرماندار اردبیل گفت: این طرح دارای ساختمان مجزای اداری و باسکول دیجیتالی 60 تنی است و دستگاه‌های مورد استفاده هم‌ اکنون خریداری و آماده نصب است.

دبیر ساخت سیلوی بزرگ اردبیل با این ظرفیت را برای شهرستان‌ و استان اردبیل ضروری دانست و تصریح کرد: با احداث این سیلو می‌توان گندم مرغوب را برای فصول بعدی و استفاده مردم ذخیره‌سازی کرد تا در موقع لازم تبدیل به آرد شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل حمایت از سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و به خصوص صنایع تبدیلی کشاورزی را از برنامه‌های فرمانداری اردبیل اعلام کرد و اذعان داشت: حمایت از طرح‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی که با کارشناسی مناسب منجر به اشتغال و افزایش سرمایه شود باید در اولویت برنامه‌های تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان قرار گیرد./ب

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، سیلو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.