دبیر و سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: طولانی بودن مراحل جذب سرمایه‌گذاران و اجرای طرحها مانعی جدی در مسیر توسعه استان اردبیل به وجود آورده است.

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل با تشریح نشست اخیر مجمع نمایندگان و استاندار اردبیل اظهار داشت: این جلسه که در وزارت کشور برگزار شد، موضوعات مهمی در آن مطرح شد که می‌تواند در توسعه استان موثر باشد.

وی گفت: دیدگاه‌های استاندار اردبیل برای ما مهم است و وی با این اعتقاد مسئولیت پذیرفتند که تمامی یک میلیون و 250 هزار شهروند استان باید یک خانواده تلقی شده و به دور از هر‌گونه نگاه منطقه‌گرایی و قوم‌گرایی در توسعه همه‌ جانبه و متوازن استان اردبیل کوشش کنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: استاندار اردبیل با اعتقاد به تعامل مداوم و سازنده با مجمع نمایندگان به عنوان اولویت اول مدیریت خود، اولویت بعدی خود را در مسئولیت استانداری ایجاد واحدهای تولیدی به ویژه در مناطق محروم اعلام کرد.

جعفری بنه خلخال افزود: مجمع نمایندگان نیز در این مسیر تلاش‌های خود را در اخذ اعتبارات ملی و نیز جذب سرمایه‌گذار انجام می‌دهد.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دیدگاه‌های مهم استاندار اردبیل در راستای خدمت توسعه فرهنگ تکریم شهروندان و افزایش میزان حرمت‌گذاری به مردم است و این امر نیز می‌تواند تاثیر‌گذار در افزایش همبستگی و همگرایی مردم استان اردبیل در راستای داشتن استانی توسعه یافته باشد.

جعفری بنه خلخال در ادامه ابراز داشت: چون هدف مشترکی بین مجمع نمایندگان و مسئولان وجود دارد برای توسعه استان اردبیل و ایجاد طرحهای بزرگ و جذب سرمایه مجمع نیز تلاش‌هایش را ادامه خواهد داد تا شاهد توسعه استان اردبیل و به ویژه عمرانی شهری و نیز روستایی باشیم/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، جذب ، سرمایه ، گذاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.