رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام توزیع پنجمین محموله مواد غذایی جمعیت هلال احمر ایران در مناطق طوفان زده فیلیپین، از ارائه خدمات بهداشتی درمانی در این مناطق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمود مظفر با بیان اینکه مرحله پنجم توزیع کمک‌¬های بشردوستانه جمعیت هلال احمر ایران بین 10 هزار آسیب دیده فیلیپینی انجام شد، اظهار داشت: تیم امدادی هلال احمر ایران امروز در چهار منطقه دورافتاده و محروم فیلیپین که در معرض بیشترین آسیب از طوفان هایان قرار گرفته بودند، حاضر شده و علاوه بر توزیع مواد غذایی، به خدمات بهداشتی درمانی نیز پرداختند.

استقبال آسیب دیدگان از خدمات هلال احمر ایران

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، خدمات درمانی تیم اعزامی جمعیت هلال احمر ایران به فیلیپین را شامل ویزیت و ارزیابی بیماری¬های خاص در میان آسیب دیدگان اعلام کرد و افزود: تیم امدادی ایران، اولین تیمی بود که به طور مستقیم در مناطقی که بیشترین آسیب را از زلزله دیدند، حاضر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، مظفر در ادامه به استقبال مردم مناطق محروم فیلیپین از کمک‌های بشردوستانه ایران اشاره کرد و گفت: تعداد زیادی از مردم مناطق محروم فیلیپین به بیماری¬های قلبی- ریوی، عفونی و فشار خون بالا دچار هستند و لازم است جامعه جهانی در این زمینه اقدامات بیشتری انجام دهد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران با اشاره به هزینه 100 هزار دلاری ایران در کشور فیلیپین خاطرنشان کرد: 80 هزار دلار از این مبلغ هزینه خرید مواد غذایی از جمله برنج‏، آب‎ و کنسروجات شد که در پنج مرحله میان 10 هزار نیازمند آسیب دیده توزیع شده و 20 هزار دلار نیز در اختیار فدراسیون بین المللی صلیب سرخ برای خرید تجهیزات لجستیکی لازم در این کشور، قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار