معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس از تشکیل کمیته انضباطی باشگاه برای بررسی پرونده علیرضا حقیقی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران  وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس محمود سالارکیا اظهار داشت: با توجه به گزارش دریافتی از سوی تیم فوتبال باشگاه مبنی بر اتفاقاتی که در بازی دوستانه با راه آهن روی داد، جلسه کمیته انضباطی باشگاه، روز گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد که در جریان آن از آقای علیرضا حقیقی هم برای توضیح درباره آنچه روی داد دعوت کردیم که با حضور ایشان، صحبت‌ها شنیده شد.
 
رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تصريح کرد: اجرای کامل دستورات سرمربی یک اصل در دنیای فوتبال و در باشگاه پرسپولیس است. بازیکنان باید تابع سرمربی باشند. ما بر این اساس توضیحات آقای حقیقی را هم شنیدیم و در کل، جلسه خوب و مفیدی بود. اعضای کمیته انضباطی هم بعد از بررسی مجدد پرونده، نظرات خود را اعلام می‌کنند و رأی، هفته آینده اعلام خواهد شد.
 
وی درباره شرایط علیرضا حقیقی در تیم خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در اینباره بر عهده آقای دایی است که به عنوان سرمربی تیم و بر اساس صلاحدید خود مراتب را به باشگاه اعلام می‌کند و کمیته انضباطی بر حسب وظیفه ذاتی خود فقط به جنبه انضباطی موضوع می‌پردازد و بر اساس آئین‌نامه انضباطی، باشگاه تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیته ، حقیقی ، حقوقی ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار