به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، در حالی که کمپانی کره ای سامسونگ یکی دو سالی است که رتبه ی اول بازار اسمارت فون ها را در جهان در اختیار دارد، نتوانسته در کشور همسایه خود یعنی ژاپن به اعتبار چندانی دست پیدا کند و در رقابت با رقیبانی مانند اپل، سونی و شارپ به مشکل برخورده است. بر اساس تحقیقاتی که Strategy Analytics انجام داده است، سامسونگ در فاصله ی زمانی جولای تا سپتامبر توانسته تنها 1 میلیون دیوایس در ژاپن به فروش برساند، این در حالی است که در مدت مشابه در سال گذشته حدود 2 میلیون دستگاه گجت را به فروش رسانده بود.
جالب است بدانید که در همین مدت آیفون با فروش 3.8 میلیونی آیفون های 5S و 5C توانسته سهم 38 درصدی از بازار این کشور به دست آورد پس از ژاپن نیز سونی با فروش 1.9 میلیون دستگاه اسمارت فون سهمی معادل 19 درصد از بازار ژاپن را کسب کرده است و حتی شارپ نیز با فروش 1.1 میلیونی نیز در این زمینه از سامسونگ وضعیت بهتری دارد.
انتهای پیام/