معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار محوطه سازی در طرح مسکن مهر این استان رضایت بخش نیست و نیازمند شتاب بخشی است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج، پژمان نیک اقبال در بازدید از مسکن مهر گچساران گفت: در زمینه محوطه سازی مسکن مهرتاکنون از سوی متولیان امربسیار ضعیف عمل شده است.
وی بیان کرد: تاکنون شش هزار و 488 واحد مسکن مهر خودمالکی از سوی مردم کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان اجرا شده که از این تعداد پنج هزار و 572 مورد تحویل داده شده است.
نیک اقبال افزود: بر اساس توافقات انجام شده 50 درصد از هزینه محوطه سازی مسکن مهر از سوی راه و شهرسازی ، 25 درصد استانداری و مابقی را خود مالکان این واحدهای مسکونی در استان پرداخت خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:12 سایت مسکن مهر نیز در شهرهای این استان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال ساخت است.
نیک اقبال ابراز داشت: درصورت همکاری متولیان امر این پروژه در پایان سال 93 به بهربرداری خواهد رسید.
وی ادامه داد: همکاری همه جانبه دستگاه های خدمات رسان در اجرای هر چه مطلوب تر این طرح نقش مهمی دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی رفع نیازها و دغدغه های مسکن برای تمام اقشار جامعه به ویژه جوانان در اولویت برنامه پنجم توسعه است.
نیک اقبال تصریح کرد: با وجود اقدامات خوبی که تا کنون انجام شده، مسکن مهر این استان در برخی از بخشها دارای مشکل جزیی است که باید در اسرع وقت برطرف تا شهروندان با آسایش و بدون مشکل در آنها زندگی کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساخت فضاهای آموزشی، مذهبی، درمانی و ایجاد فضاهای سبز در سایت های مسکن مهر باید پیگیری و اجرا شود.
نیک اقبال اظهار داشت: تمام هزینه های دریافتی از متقاضیان مسکن های مهر از سوی شرکت های عمران باید به تصویب شورای عالی مسکن استان برسد./س
برچسب ها: محوطه ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.