حساس‌ترین بازی هفته سوم مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور فردا میان تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و گاز ایران برگزار می‌شود.

فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم ما بسیار عالی است و هیچ مشکل فنی و خاصی نداریم.
از این هفته هم با ترکیب کامل به مصاف حریفان خواهیم رفت و اگر بازیکنان بتوانند مقابل تیم گاز هم مانند بازی هفته قبل در مصاف با تیم دانشگاه آزاد اسلامی ظاهر شوند به طور قطع نتیجه خوبی به دست خواهیم آورد.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان در خصوص تیم والیبال بانوان گاز ایران اظهار داشت: نسبت به عملکرد گازیها شناخت کامل داریم. چون با بسیاری از بازیکنان این تیم در اردوهای تیم ملی کار کرده‌ایم و با نقاط قوت و ضعف آنها تا حدودی آشنا هستم. تمام این موارد را به شاگردانم در تیم ذوب‌آهن گوشزد کرده‌ام در صورتی که بتوانند موارد فنی ارائه شده را به طور کامل به مرحله اجرا در آوردند بردمان در اصفهان حتمی است.

وي در خصوص وضعیت لیگ امسال اظهار داشت: تاکنون که ما بازیهای خوب و فنی را مقابل حریفان داشتیم. فکر می‌کنم در لیگ امسال دیگر شاهد بازیهای یک طرفه نباشیم. هر چه به تعداد هفته‌های لیگ افزوده می‌شود تیمها با شرایط بهتر و هماهنگی بالاتری مقابل حریفان خود ظاهر می‌شوند.

صادقی در خصوص مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه با بردی که هفته گذشته مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی کسب کردیم مسئولان باشگاه قول پرداخت 30 درصد از منبع قرارداد با بازیکنان را داده اند به طور کلی باید بگویم که " سعید آذری" مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان با برنامه وسیعی آمده تا مشکلات مالی این باشگاه به زودی برطرف شود.

وی در خصوص وضعیت داوری مسابقات لیگ امسال گفت: خوشبختانه تا کنون که مشکل خاصی را شاهد نبودیم در بازی حساس هفته قبل با وجود آنکه در برخی دقایق مسائل حاشیه‌ای بوجود آمد اما داوران توانستند به خوبی بازی را جمع کنند، امیدوارم در بازی حساس این هفته هم مشکل خاصی بوجود نیاید.

صادقی تصریح کرد: به طوز کلی در لیگ والیبال بانوان اتفاقات حاشیه‌ای کمتری بوجود می آید چون دختران والیبالیست در خارج از بازی هم با یکدیگر کل ندارند و در اوج صمیمیت هستند سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان یادآور شد: در والیبال آقایان شاهدیم که آن‌ها نهایت بهره برداری از میزبانی‌های خود در بحث تماشاچی می کنند ما از این مسائله محروم هستیم و میزبانی در بخش حضور تماشاچی برای ما تاثیر چندانی ندارد ولی در استفاده از زمین ما نهایت بهره برداری را از میزبانی‌های خود می بریم.

صادقی تصریح کرد: ما در سالن والیبال ملت اصفهان بازی‌های خوبی را مقابل حریفان به نمایش می گذاریم چون با شرایط زمین آشنایی داریم و برای حریفان در خانه خود دردسر ساز خواهیم شد.

بازی در سالن ملت برای دیگر تیم‌ها سخت است این امر درحالی است که سالن اصفهان دارای شرایط فنی استاندارد است ولی خود تیم‌ها اذعان به سختی بازی در سالن ملت دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار