مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با حضور شش تیم در سال جاری دنبال می‌شود.

سیما صدیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب و رضایت‌بخش است در حال حاضر هم با کسب شش امتیاز کامل در 2 هفته‌ای که از برگزاری رقابت‌ها می‌گذرد جایگاه صدرجدول را کسب کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: ما در هفته سوم مسابقات لیگ امروز (پنج‌شنبه هشتم آذرماه) با تیم ذوب‌آهن اصفهان بازی داریم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است. ترکیب تیم ذوب‌آهن را بازیکنان خوب و با سابقه تشکیل می‌دهند اکثر آنها سالهاست در کنار هم توپ می‌زنند و در اجرای تاکتیک‌های تیمی از هماهنگی بالایی برخوردارند.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز ایران اظهار داشت: برای کسب نتیجه خوب و ارائه یک بازی حرفه‌ای بازیهای 2 هفته قبل اصفهانی‌ها را به طور کامل آنالیز کرده‌ایم و بر اساس شناختی که از حریف پیدا کردیم تمرینات را دنبال کرده و برای شکست حریف‌ آماده‌ایم.

وی در خصوص وضعیت جسمانی بازیکنان تیم گاز ایران اظهار داشت: خوشبختانه هیچ‌یک از والیبالیست‌های تیم مصدومیت شدید و حاد ندارند اما اکثر آنها با آسیب‌دیدگی جزئی دست و پنجه نرم می‌کنند این امر طبعیت ورزش حرفه‌ایست.

صدیقی در خصوص سطح کیفی مسابقات لیگ امسال اظهار داشت: ما تا به حال 2 بازی یک طرفه داشته‌ایم، به طور کلی لیگ والیبال بانوان با نوسان سالیانه همراه است به طوری‌که یک سال سطح مسابقات قابل قبول وسال بعد ضعیف است.

به نظرم در فصل گذشته تیم ‌ها یک دست تر بودند ودر این 2 دیدار که در مسابقات لیگ امسال شرکت کرده‌ایم بازی‌های سطح بالا و خوبی برگزار نکردیم و یک طرفه بردیم. البته من هنوز وضعیت تیم‌های شیراز و اسلامشهر را ندیده‌ام.

وی گفت: اگر این روند در لیگ والیبال بانوان ادامه پیدا کند به ضررمان است و در آینده‌ای نزدیک والیبال دختران روبه نابودی خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال بانوان نبود اسپانسر و حامی مالی قدرتمند را مشکل اصلی والیبال بانوان عنوان کرد و افزود: اگر تیم‌ها پول داشتند ومی توانستند بازیکنان خوبی را جذب کنند به طور قطع وضعیت به گونه‌ای که الان درآن حضور داریم نبود.

صدیقی گفت: با توجه به آن که بازیکنان خوب 6 ماه از سال را درگیر اردوهای تیم ملی هستند به طور عملی نمی توانند شغل ثابت و حقوق قابل قبولی داشته باشند به همین دلیل می خواهند از لیگ تامین درآمد کنند.

وی گفت: در حال حاضر شاهدیم که بسیاری از بازیکنان خوب ترجیح می دهند در ازای داشتن یک قرارداد با مبلغ مناسب نیمکت نشین باشند تا با تیم‌های بی‌پول قرارداد ببندند و یار فیکس باشند.

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز ایران اظهار داشت: امیدوارم مسئولان باشگاه‌ها وبخش‌های خصوصی نگاه خود را به ورزش بانوان و رشته والیبال تغییر دهند چون حمایت از ورزش بانوان، ورزش کشور را در بخش مردان هم رشد می‌دهد.

داشتن حامی مالی مطمئن عامل اصلی پیشرفت رشته‌های ورزشی و والیبال بانوان می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار