"فرصت برابر" با رویکرد آموزش با حضور خانواده‌های موفق برتر کنکور پیرامون چگونگی رسیدن به مراحل بالا به گفتگو خواهند پرداخت.

علیرضا سپهرین، تهیه کننده برنامه "فرصت برابر"، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به رویکرد برنامه با دعوت از خانواده‌های دانش‌آموزان درخصوص نحوه‌ی ایجاد شرایط مناسب در محیط خانواده برای دست‌یابی به رتبه‌های برتر کنکور بهره بردیم.
 
وی اظهار داشت: در این برنامه از خلاقیت موفقیت افرادی در برنامه استفاده کردیم که به نوعی ناتوانی جسمی داشتند و با ارائه کارها یی در زمینه‌های مختلف ورزشی، هنری و ... توانستند به جایگاه بالایی دست یابند.
 
وی در مورد یکی از آیتم‌های این برنامه افزود: در آیتم "یک نکته یک تست" به نکات مهم تمامی دروس‌ها پرداخته شده و در بخش دیگر به معرفی دانشگاه‌های سراسر کشور و رشته‌های تحصیلی مرتبط با دانشگاه‌ها می‌پردازیم.
 
سپهرین بیان کرد: برنامه "فرصت برابر" سعی کردیم بیشتر به بورسیه کردن دانش آموزان خانواده‌های کم درآمد که به نوعی تنها مادر سرپرست خانواده و یا معلول هستند بپردازیم.
 
همچنین با برخی از مراکز بهزیستی صحبت‌هایی شده تا دانش‌‌آموزان بتوانند با شرکت در آزمون برنامه به‌ صورت رایگان کتاب دریافت کنند.
 
وی یادآور شد: کامیار اسماعیلی مجری روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، اصغر حجازیان روزهای یکشنبه و سه‌شنبه و محسن خوش‌نویسان روزهای 5شنبه و جمعه در برنامه به اجرا می‌پردازند.
 
گفتنی است؛ برنامه "فرصت برابر" ساعت 17 و به‌زودی از هفته‌های آینده ساعت 17:45 به مدت 1 ساعت از شبکه آموزش پخش می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار