مردم شهرستان قصرشیرین برای ششمین شب متوالی ساکن پارک ها و معابر هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه
از روز جمعه تاکنون حدود 300 زمین لرزه بزرگ و کوچک که فقط 15 مورد آن قدرتی بین چهار تا پنج و هفت دهم داشته است از سوی مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در شهرستان قصرشیرین به وقوع پیوسته که خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.

هر چند پس از وقوع اولین زمین لرزه، ستاد مدیریت بحران شهرستان قصرشیرین تشکیل شد و تدابیر لازم برای مقابله با این پدیده طبیعی غیر مترقبه نیز اتخاذ شد و همه دستگاه های عضو ستاد به حالت آماده باش در آمدند و مدارس نیز تعطیل شد ولی ترس از وقوع زلزله بویژه شب ها مردم را از منازل شان به بیرون و فضاهای باز می کشاند.

در 24 ساعت گذشته و بدنبال کاهش تعداد زلزله و پس لرزه در این شهرستان آرامش نسبی حاکم شده است ولی باز هم شایعات و حرف های بی پایه و اساس نمی گذارند مردم با خیال راحت به منازل شان باز گردند بنابراین امشب هم برای ششمین شب متوالی پارک ها، معابر عمومی و پیاده رو خیابان ها میزبان مسافران بیمناک از وقوع زلزله است.

در این مدت سه زلزله سه و یک و سه و دو دهم ریشتری در قصرشیرین به وقوع پیوسته که در مقایسه با روز و شب های گذشته بسیار کمتر شده است ولی باز هم مردم به این موارد اطمینان نکرده و امشب هم مهمان چادرهایشان در پارک ها و بوستان ها هستند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، قصرشیرین ، پارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.