سنگربان فوتبال ساحلی ایران گفت: قهرمانی و اهتزار پرچم ایران بهترین لحظه زندگی‌ام بود

 

سید‌پیمان ‌حسینی لرگانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛افزود: از همه مردم مازندران و همشهریان خودم در نوشهر و چالوس به دلیل برگزاری این مراسم باشکوه استقبال صمیمانه تشکر می‌کنم و خوشحال هستم که توانستم با دست پر از مسابقات بزرگ جام بین قاره‌ای به مازندران و نوشهر و چالوس برگردم.

وی تصریح کرد: بازی‌های بسیار نزدیک و پایاپایی بود و به ویژه در گروه ما که میزبان در نحوه گروه‌بندی آن طور که دلش خواست چیدمان کرد تا به این طریق هم خودش بتواند راحت به فینال صعود کند و هم تیم ایران با قرار گرفتن در بین تیم‌های بزرگ فوتبال‌ ساحلی جهان که حتی چندین دوره قهرمانی‌های جهانی را نیز در کارنامه خودشان داشتند، حذف شود.

سنگربان تیم فوتبال ساحلی مازندران افزود: وقتی شرایط را این چنین دیدیم همه اعضای تیم بدون اینکه نگران شویم بیشتر از قبل بر فضای اتحاد و همدلی خودمان افزودیم و همه با یکدیگر هم قسم شدیم تا هر چه توان داریم در این رقابت‌ها به کار ببندیم و فکر صعود باشیم که به لطف خدا و دعای خیر مردم ایران غول‌های بزرگ دنیا را یکی پس از دیگری شکست دادیم و به نیمه نهایی صعود کردیم.

وی با بیان اینکه تیم ما با وجود ناداوری‌های که همگان شاهد بودند با اقتدار کامل به قهرمانی جهان دست یافت، گفت: که جا دارد بار دیگر این قهرمانی را به ملت بزرگ ایران و مردم مازندران تبریک بگویم.

وی تصریح کرد: پس از کسب عنوان قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران در پایان فینال فوتبال ساحلی رقابت‌های جام بین قاره‌ای در کشور امارات بهترین لحظه زندگی‌ام بود.

حسینی گفت: از فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی و کادر فنی تیم ملی، مردم نوشهر و چالوس و بخش کجور، رسانه‌ها، خانواده و همه دوستانم که همواره از من حمایت کردند و باعث تقویت روحیه و انگیزه من شدند کمال تشکر را دارم و همین روحیه بالا و انگیزه‌ها باعث می‌شود تا در جام جهانی بازی‌های بسیار خوبی را به همراه تیم ملی انجام دهم./س
/انتهای پیام
برچسب ها: اهتزار ، پرچم ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.