بازیگر پیشکسوت تلویزیون گفت:‌اميدوارم "کيميا" بتواند درسليقه مخاطب براي انتخاب و تماشاي آثار قوي و ضعيف تاثيرگذار باشد.

"رضا توکلي"، بازيگر پيشکسوت تئاتر و تلويزيون، با اشاره به حضورش در سريال "کيميا" درگفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود سه سال از تلويزيون دور بودم و هيچگونه کاري را قبول نکردم.

وي افزود: دوري از تلويزيون و رد کردن هوگونه پيشنهادي برايم بسيار سخت بود ولي مي‌خواستم، خودم را تکرار نکنم.

"توکلي" ادامه داد: با تمام وجودم به دنبال خلق شخصيت و کاراکتري متفاوت هستم و به دليل احترام به مخاطب و ارزشمند بودن نظر آنها، چند سالي در پروژه‌اي حاضر نشدم.

اين بازيگر با اشاره به پيشنهاد "مسعود ده‌نمکي" براي بازی در نقش یک روحاني، تصريح کرد: پيشنهاد مناسبي براي ايفاي نقش روحاني از سوي "مسعود ده‌نمکي" داشتم که طي گفتگويي با وي و منطق به او گفتم که در گذشته در قالب يک روحاني به ايفاي نقش پرداخته‌ام.

"توکلي" افزود: به شدت از تکرار خود پرهيز مي‌کنم، حتي به قيمت دور شدن از عرصه بازيگري و احترام به مردم اين کار را انجام نمي‌دهم.

وي با اشاره به پروژه "کيميا" اظهار داشت: شنيده‌ام که "کيميا" به 150 قسمت خواهد رسيد که من به همراه "حسن پورشيرازي" ايفاگر نقشهاي اصلي "کيميا" هستيم.

"توکلي" دوباره داستان "کيميا" گفت: داستان "کيميا" چند دهه را به تصوير مي‌کشد که طبق تجربه، مطمئن خواهم بود که "جواد افشار" از عهده آن برخواهد آمد.

وي که ايفاگر نقشي متفاوت خواهد بود، تصريح کرد: مخاطبان شاهد متفاوت‌ترين نقش زندگي‌ام در سريال "کيميا" خواهند بود به اين دليل که داستان آن از ديگر فيلمنامه‌هاي ساخته شده به مراتب قويتر و درشان مردم است.

"توکلي" با اشاره به عادت کردن مردم به تماشاي سريالهاي ضعيف، تصريح کرد: متاسفانه مخاطب عادت به گذاشتن وقت خود براي تماشاي سريال‌هاي ضعيف کرده است و من اميدوارم اين سريال بتواند حال و هواي آنان را عوض کند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار