عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ‌گفت: باید ‌‌فصل‌الخطاب را قانون بدانیم و پایبند به قانون باشیم و به حمایت بیگانگان دل نبندیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمد خرسند اختلافات سیاسی را در جوامع مردم‌سالار امری طبیعی و ضروری دانست و گفت: بنا نیست در جامعه همه مدیران یک‌جور فکر کرده و بنگرند، در کشور ما نیز همانند همه کشورهای دنیا بین مسئولان اختلاف‌نظرهایی وجود دارد.


وی در مورد اینکه عده‌ای اختلافات در مدیریت کشور را علم عثمان کرده و قصد قبولاندن این موضوع به افکارعمومی دارند که اختلاف موجود شکاف بین مسئولان با نظام است اظهار داشت: امام (ره) نیز این نوع اختلاف نظرها را قبول داشتند و شاهد بودیم که وقتی عده‌ای از آقایان از جامعه روحانیت بیرون می‌آیند امام به تصمیم آنها احترام می‌گذارد و این نشان می‌دهد که باید نظرات گوناگون را بپذیریم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اینکه در کشور ما دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا وجود دارد نشانگر جدایی یکی از این دو از نظام نیست بلکه جدایی این دو جناح از یکدیگر به اختلاف نظرها در مورد شیوه مدیریت کشور‌داری بر‌می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: باید ‌‌فصل‌الخطاب را قانون بدانیم و پایبند به قانون باشیم و به حمایت بیگانگان دل نبندیم؛ در فتنه 88 اتفاق افتاد برخی از جریانات از دایره و خطوط قرمز نظام خارج شده و به حمایت بیگانگان دل بستند و شاهد هستیم که اکنون به چه سرنوشتی گرفتار شده و جایگاهی در بین مردم ندارند./س
برچسب ها: قم ، قانون ، فصل الخطاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.