مسوول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران فیلم “از خرید شما متشکریم” از این استان در جشنواره شاپرک های شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسین نیازمند اظهار داشت: این فیلم به کارگردانی سعید نجاتی از هنرمندان قمی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان به مدت چهار دقیقه تولید شده است.


وی خاطرنشان کرد: فیلم کوتاه فوق به روایت پدری فقیر می پردازد که برای دزدی یک شکلات برای فرزندش به فروشگاهی بزرگ رفته است و در این حین اتفاقاتی رخ می دهد که ماجرای این فیلم را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به موفقیت های مختلف این فیلم در جشنواره های مختلف افزود: فیلم از خرید شما متشکریم ، تاکنون در جشنواره های مختلفی چون فیلم کوتاه رویش، شهر قشنگ، فیلم های چهار دقیقه ای، بهمن و حسنات شرکت کرده است.

نیازمند بیان داشت: در این فیلم منصور حیدری به عنوان تصویربردار، عادل افتخاری به عنوان صدابردار و مسئول تدوین و مجید نجاتی به عنوان دستیار تصویربردار همکاری داشته اند.

وی تصریح کرد: از خرید شما متشکریم سال گذشته کاندیدای بهترین کارگردانی در جشنواره منطقه ای یاسوج شده بود.

به گفته وی جشنواره فیلم شاپرک های شهر با موضوع کودکان و جامعه، خشونت علیه کودکان، کودکان و آموزش و سلامت، کودکان و خانواده، حقوق کودکان، کودکان و هنر و ادبیات و کودکان و صلح پنجم و ششم آذرماه درتهران برگزار شد./س
برچسب ها: قم ، اکران ، جشنواره ، فیلم ، شاپرک ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.