به گزارش
خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران ، مجموعه پیک برتر به عنوان یک مجموعه کارآفرین در سال ۱۳۷۹ با هدف سامان دادن به تبلیغات پراکنده محلی مشاغل خرد و متوسط، آغاز بکار کرد و با تلاش بنیانگذاران و کارکنان، مسیر پیشرفت خود را با نرخ رشدی بالا طی کرد.
در طول زمان همواره محصول اصلی این مجموعه – آگهی نامه های محلی پیک برتر – از نظر تعداد محدوده های تحت پوشش، کیفیت طراحی، چاپ و توزیع سرآمد این نوع تبلیغات بوده و به عنوان رهبر بازار شناخته شده است. از سال ۱۳۸۵ محصولات جدیدی همچون مجلات و سایت به سبد رسانه ای این مجموعه اضافه شد، که همگی آنها از مدل درآمدی تبلیغات تبعیت می کنند و جذب مخاطب را سرلوحه خود قرار داده اند.
تعدادی از آنها نیز نمونه های موفقی در حوزه خود بوده اند (مجلاتی چون ایده آل، منزل، سیب سبز و در حوزه اینترنت : سایت های برترین ها). از سال ۸۹ با آفرینش برند راهنمای مشاغل، پوشش آگهی نامه ای پیک برتر افزایش یافت به شکلی که امروز اکثر خانواده های تهرانی و کرجی تحت پوشش آگهی نامه های این مجموعه قرار گرفته اند.
آخرین محصولاتی که به مجموعه پیک برتر افزوده شده اند از جنس بازارهای تخصصی و B2B هستند. این ویژه نامه ها در دو حوزه ساختمان و سوپرمارکت در حال انتشار هستند.
با آغاز طرح توسعه پیک برتر که از ماه های پایانی سال ۹۱ آغاز شد، چشم انداز پیک برتر به سمت توسعه خدمات به SME ها یا کسب و کارهای کوچک و متوسط سوق پیدا کرد که حاصل آن تاسیس شرکت مشاوره و آموزش و شرکت ارائه خدمات طراحی برای این مشتریان بوده است.
لازم به ذکر است داوطلبان، پس از قبولی در مصاحبه حضوری، لازم است دوره های رایگان آموزش بازاریابی را در شرکت طی کنند.
انتهای پیام/