رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: تعداد سرمایه‌گذاران خارجی جذب شده در استان اردبیل بیش از 10 مورد است که فعالیتشان را در استان اردبیل آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ هاشم مظفری در جلسه پنجره واحد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اردبیل اظهار داشت: تقویت مراکز خدمات سرمایه‌گذاری سبب تسریع در جذب سرمایه‌گذاران خارجی می‌شود.

وی مهمترین راهکار تسریع در امورات سرمایه‌گذاران خارجی و حل موانع سرمایه‌گذاری را تقویت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و تغییر نگرش دستگاه‌ها عنوان کرد.

مظفری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید با نگرش کارشناسی و تخصصی مسائل اقتصادی کشور را دنبال می‌کند، تصریح کرد: تیم متخصص و با درایت اقتصادی دولت برای رونق و شکوفایی اقتصادی کشور، خروج از حالت رکود تورمی، افزایش مشارکت در تولید و ایجاد اشتغال پایدار گام‌های اساسی برداشته است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی رویکرد دولت جدید و وزارت امور اقتصادی و دارایی را رفع اثرات مخرب تحریم اقتصادی، از میان برداشتن موانع تولید داخلی، حمایت و پشتیبانی از آن و جذب سرمایه‌گذاران خارجی عنوان کرد.

وی افزود: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با اعضای کارشناسی اقتصادی خود متشکل از نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در پنجره واحدی مستقر در سازمان امور اقتصادی و دارایی هفتگی دو بار با نشست کاری خود به بررسی و حل مشکلات سرمایه‌گذاران پرداخته و به دنبال راهکارهای مطلوبی برای جذب و تشویق سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی هستند تا فضای کسب و کار رونق گیرد.

مظفری در ادامه گفت: این سرمایه‌گذاران با تابعیت کشورهای مختلف در تولید محصولات گوناگون، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی منطقه فعالیت می‌کنند که با توجه به ظرفیت‌های استان این تعداد از لحاظ کمی و کیفی قابل افزایش است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، جذی ، سرمایه ، گذار ، خارجی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.