معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی از بهبود فرآیند انتقال مکانیزه سوابق بیمه‌شدگان خبر داد و گفت:با صدور دستور اداری به واحدهای اجرایی تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور ارسال الکترونیکی سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از سازمان تأمین‌اجتماعی، محمدحسن زدا حذف کاغذ از فرآیندهای اداری تأمین‌اجتماعی را برنامه اصولی این سازمان برشمرد و افزود: با الکترونیکی شدن فرآیندهای اداری امکان افزایش سرعت و دقت و همچنین کارآیی بیشتر برای خدمت به بیمه‌شدگان فراهم می‌شود.

وی الکترونیکی شدن فرآیند درخواست و اعلام سوابق و دستمزد بیمه‌شدگان را نیازمند فراهم شدن امکانات مناسب و بهبود ارتباط بین شعب تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: طی ماه‌های اخیر اقدامات بسیار خوبی در راستای ارتقاء حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان انجام شده است و با فراهم شدن تمامی شرایط لازم درحال‌حاضر فرآیند درخواست و اعلام سابقه بیمه‌شدگان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به ارتقاء خدمات الکترونیکی تأمین‌اجتماعی، اظهار داشت: استفاده حداکثری از فن‌آوری اطلاعات بهترین راهکار برای تسریع خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان و افزایش رضایتمندی جامعه است و این موضوع از اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی است.
برچسب ها: انتقال ، مکانیزه ، سوابق ، بهبود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار