مربی سابق پرسپولیس گفت:مهدوی‌کیا تنها اسطوره تیم فوتبال پرسپولیس نیست و نباید روی خداحافظی وی تا این اندازه حساس شد.

حسین عبدی در خصوص بازی تراکتورسازی و پرسپولیس به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خیلی حساس و هیجان‌انگیز بود چرا که از لحاظ امتیاز برای هر دو تیم اهمیت زیادی داشت و هر تیمی که پیروز می‌شد به صدر جدول راه می‌یافت.

عبدی در خصوص روند بازی گفت: نیمه‌اول تراکتور خیلی قوی‌تر ظاهر شد و توانستند از فرصت خود نهایت استفاده را ببرند و با گل انصاری‌فرد جلو بیفتد اما پرسپولیس در نیمه‌دوم خیلی بهتر بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را هم خلق کرد ولی نتوانستند به خوبی از فرصت‌ها بهره ببرند.

وی درباره نواقص تیم فوتبال پرسپولیس در بازی حرفی نزد و معتقد بود که این قضیه به سرمربی تیم مربوط می‌شود و اظهار نظرش در این باره درست نیست.

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی پیشکسوتان نیز افزود: این بازی از لحاظ اینکه مردم زیادی را برای تماشا به ورزشگاه کشاند و بازیکنان قدیمی را دور هم جمع کرد بسیار خوب بود ولی امیدوارم که این جریان فقط برای تبلیغات و استفاده از نام پیشکسوتان نباشد و این روند باید مستمر باشد تا پیشکسوتان فراموش نشوند.

عبدی در خصوص نظم مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا اظهار داشت: افراد زیادی همراهی کردند تا مراسم خداحافظی مهدوی‌کیا باشکوره و قهرمانی در کشور ما بی نظم برگزار می شود و خبرنگاران و عکاسان و افراد متفرقه زیادی به زمین بازی می آیند.

عبدی در ادامه افزود: معتقدم که مهدوی کیا تنها بازیکن واسطوره باشگاه پرسپولیس نیست چرا که کسانی هستند که مدت طولانی تری برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند وبه خوبی ازآن‌ها قدردانی نشده درحالی که روی مهدی خیلی مانور می دهند ویک عامل مهم در این باره فاکتور تبلیغات است چراکه وی لژیونر بوده ودر جهان شناخته شده‌تر است.

وی درخصوص ناپاکی فوتبال ایران گفت: به نظرم فوتبال ما بیشتر با روح جوانمردی و پاکی عجین شده واگر ناپاکی ای هم وجود داشته باشد بخش کمی ازآن به بازیکنان ومربیان مربوط می شود چراکه آن‌ها می خواهند تیم داشته باشند واین موضوع بیشتر به مدیران باشگاه‌ها برمی گردد.

عبدی در پایان در مورد حضور افراد نابلد در فوتبال خاطرنشان کرد: تحمیل کردن این افراد به ورزش وتصمیم گیری‌های غلط آن‌ها روح ورزش را آزرده خاطر کرده است. مدیری باید وارد عرصه ورزش شود که توانایی این کار را داشته باشد چرا که یادگیری این مدیران در باشگاه‌های دولتی هزینه‌ها وتبعات زیادی به دنبال دارد وبرای جبران تصمیم های غلط آن‌ها باید چندین سال کار صورت گیرد در حالی که حضور این مدیران در باشگاه‌های خصوصی تا حدودی قابل جبران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار