نخستین دوره مسابقات جهت یابی قهرمانی کشور که در سلمانشهر (استان مازندران) جریان داشت با قهرمانی تیم خراسان رضوی به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، این مسابقات با حضور 12 تیم از سراسر کشور به ترتیب در دو منطقه "جنگل تیله کنار" و "دریا گوشه" طی 2 روز برگزار شد.

در پایان این رقابتها تیم "خراسان رضوی" به مقام نخست رسید و تیمهای "فارس" و "کرمانشاه" به ترتیب دوم و سوم شدند اما تیم مازندران که میزبان این رقابتها بود مقام ششم را کسب کرد.

در این رقابتها تیمهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه، خوزستان، لرستان، آذربایجان شرقی و کرمان حضور داشتند.
در مراسم اختتامیه "محمد علیپور" و "حبیب مرادی" رئیس و مشاور فدراسیون انجمنهای ورزشی، سید "امیر حسینی جو" فرماندار کلارآباد، "افشین میار" عضو شورای شهر کلارآباد و تنی چند از مسئولین مدال، حکم و جوایز نقدی تیمهای قهرمان را اهدا کردند.

نخستین دوره جهت یابی قهرمانی کشور در پرتو تلاش بی وقفه و برنامه ریزی خوب آقایان "قدرت الله عظیمیان" رییس، "نادر ضربعلی زاده" دبیر و همچنین "عادل زاهدی فر" رییس کمیته جهت یابی استان مازندران برگزار شد.

قدرت الله عظیمیان رییس انجمن جهت یابی، برگزاری نخستین دوره رقابتهای قهرمانی کشور را نقطه عطفی در راستای اعتلای جهت یابی توصیف کرد.

وی افزود: در تلاش هستیم به مدد توجه به مقوله آموزش، جهت یابی را بیش از پیش به سمت خانواده ها بویژه نسل بالنده جوان سوق دهیم و آنان را برای جذب شدن به این ورزش مفرح و جذاب سوق دهیم.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار