به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، سامسونگ نیز به عنوان یکی از بزرگترین قطبهای صنعت کامپیوتر و موبایل در دنیا در تبلیغات نیز پیشتاز بوده است، به طوری که بر اساس گزارشهای منتشر شده این کمپانی در سال 2013 در حدود 14 میلیارد دلار در بخش تبلیغات هزینه کرده است که رقم بسیار بزرگی به شمار میرود.
برای بزرگی این رقم کافی است بدانید، که این مبلغ از تولید ناخالص کشورهایی مانند ایسلند، مقدونیه، ارمنستان و سنگال بیشتر است و همچنین برابر است با معادل تمامی درآمدهای جهانی 10 فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان، همچنین در مقایسه با اپل، این رقم معادل 10 سال هزینه تبلیغات این شرکت میباشد اما حتی با توجه به این اختلاف زیاد باز هم ارزش برند اپل حدود 100 میلیارد دلار بیش تر از سامسونگ 40 میلیارد دلاری می باشد.
در نهایت می توان گفت: با توجه به درآمد سامسونگ در سه ماه ی سوم 2013 که معادل 9 میلیارد دلار سود عملیاتی بوده است، هزینه سرسامآور این شرکت در بخش تبلیغات، سامسونگ را به پادشاه بیرقیب اندروید تبدیل کرده است.
انتهای پیام/