سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: تصمیماتم نباید تمام افراد فوتسالی را راضی کند فقط در قبال تیم ملی مسئولم، افکارم را با شنیده‌ها نسبت به عبدالوند مصموم نمی‌کنم.

خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از رقابت بازیکنانم مقابل تیم ملی عراق راضی بودم اما تعداد پاس‌های به عقب تیم از میزان طبیعی بیشتر بود و بار هجومی بازی را در نیمه دوم کاهش داد. معتقدم کنترل و مدیریت توپ در زمین به بازی فرم می‌دهد و به زیبایی رقابت می‌انجامد که در تمام دقایق بازی شاهد آن نبودیم. مقابله با تیم جوان عراق بازیکنان را آماده‌ رویارویی با روسیه کرد به همین سبب این دیدار دوستانه را مثبت دیدم. اما رقابت با تیم ملی روسیه ارزشی پیش از یک بازی تدارکاتی دارد زیرا حریف قدرتمندی است و خود را برای رقابتهای اروپایی آماده می‌کنند. در همین راستا روسیه برای جنگیدن به ایران می‌آید و نه فقط به خاطر برگزاری یک دیدار تدارکاتی.

وی در خصوص دعوت از بازیکنان گیتی‌پسند در اردوی تیم ملی افزود: به عنوان فرد نخست کادر فنی تیم ملی حضور بازیکنان گیتی‌پسند را ضروری دیدم. طبیعی است که تصمیماتم به مزاج همه خوش نیامد اما در قبال تمام افراد پاسخگو نیستم و تنها نسبت به تیم ملی احساس مسئولیت می‌کنم به این ترتیب منطقی و مفیدترین تصمیم در راستای رسیدن به هدف و حضوری پررنگ در جام ملت‌های آسیا را اتخاذ خواهم کرد. البته تغییراتی نیز در کادر فنی بوجود آمده است. ناصر پیروردی جایگزین باقری شده و به عنوان مربی بدنسازی مسئولیت بازیکنان را برعهده گرفته است همچنین امیر فراشی پس از 2 دوره‌ای که تیم ملی را همراهی نکرد به جمع کادر فنی بازگشته تا عملکرد دروازه‌بان را زیر نظر بگیرد. اکنون با کادری قدرتمند برنامه‌های خود را پیگیری می کنیم.
 


خسوس اضافه کرد: حضور نظری، طیبی و حسن‌زاده در رقابت‌ با روسیه شرایط متفاوتی را بر تیم ملی حاکم می سازد زیرا این 3 بازیکن نیز از مهره‌های قدرتمند تیم ملی به شمار می روند. از اعلام آمادگی نظری برای ایستادن درون دروازه خوشحالم زیرا اعتماد به نفس بازیکن فاکتوری است که در هیچ تمرین و اردو نمی توان ایجاد کرد و تنها به ذهنیت بازیکن و تواناییهایشان باز می گردد. هر شخصی با آمادگی و تلاش مضاعف در تیم ملی جای می گیرد. نظر نهایی‌ام بستگی به عملکرد بازیکنان دارد. نام و پیشینه شخصی نسبت به تلاش دیگران اولویت ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در خصوص حضور سعید عبدالوند به عنوان مربی در تیم ملی امید اظهار داشت: توانایی فنی مربیان فاکتور حضورشان در تیم ملی است. به نظرم عبدالوند فرد ارزشمندی برای دستیاری و مربیگری در رده امیدهای فوتسال است به همین جهت خواهان به کارگیری وی هستم اطلاع چندانی از گذشته عبدالوند ندارم و حتی از واقعیت مربوط به محکومیت کمیته انضباطی وی باخبر نیستم اما  معتقدم نباید افکار خودم را به دلیل گذشته مسموم کنم واز به کارگیری توانایی مربیان محروم شوم.

انتهای پیام/
برچسب ها: خسوس ، تیم ملی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار