بازیگران نمایش "مخمصه" با توجه به فضای حاکم بر نمایش نشان داده می‌شوند.

افسانه صرفه‌جو کارگردان نمایش "مخمصه" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فارغ‌التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی هستم و نمایش "مخمصه" اولین کار حرفه‌ای من در زمینه کارگردانی است البته در دوران دانشجویی نیز نمایشنامه‌خوانی و کار صحنه‌ای را کارگردانی کرده‌ام که در آن زمان مورد استقبال قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: طراحی صحنه و لباس سینما و تئاتر از دیگر کارهایی است که تجربه آن را داشته‌ام و عملی بودن این کار برای من بسیار جذاب بوده و آن را در به کارگیری توانایی‌هایم موثر می‌دانم.

این کارگردان تئاتر عنوان کرد: در طراحی صحنه این نمانیش از فلز استفاده کردیم به طوری که فلز بیانگر فضای سرد نمایش است و وجود دیوارهای بلند فلزی نشان دهنده حقارت بازیگران نمایش است.
 
این کارگردان تئاتر تصریح کرد: فلز خاصیتی دارد که شخص بازتاب خودش را در آن به وجوه دیگری می‌بیند و نمادی از اشکال افراد است که آن را پنهان می‌کنند.
 
صرفه‌جو خاطر نشان کرد: مشکلات مالی این کار به گونه‌ای است که شاید هزینه‌ای که صرف شده به عوامل کار برنگردد چرا که این اثر تحت هیچ حمایتی قرار نگرفته است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تئاتر ، مخمصه ، صرفه جو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار