میرشاد ماجدی در خصوص جلسه شورای معاونین استقلال گفت: به نظرم جلسه خیلی خوبی بود، در این نشست پیشکسوتان و معاونینی که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده بودند گرد هم جمع شدند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، میرشاد ماجدی در خصوص جلسه شورای معاونین استقلال اظهار داشت: به نظرم جلسه خیلی خوبی بود، در این نشست پیشکسوتان و معاونینی که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده بودند گرد هم جمع شدند تا خاطرات خوبی تداعی شود و از تجربیات کسانی که سال‌ها گرداننده استقلال بودند استفاده شود.

سرپرست استقلال در ادامه گفت: وقتی در این جلسه نقطه‌نظرات مستقیم و بدون هیچ حاشیه‌ای به گوش می‌رسد، می‌تواند به استقلال کمک شایانی شود و همین اتفاق باعث دلگرمی و همدلی در خانواده استقلال خواهد بود، تا ان‌شاءا... همه با همبستگی و تلاش هم به موفقیت استقلال کمک کنند.

ماجدی در پايان در خصوص بازی با گسترش‌فولاد خاطرنشان كرد: به نظرم این بازی آن کیفیت لازم را نداشت و ما باید بهتر از این ظاهر می‌شدیم تا سه امتیاز این دیدار را متعلق به خود کنیم، با این حال من مطمئنم استقلال برابر سپاهان خیلی هجومی‌تر و بهتر از این ظاهر می‌شود تا با ارائه یک بازی خوب بتواند به پیروزی برسد.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، سرپرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار