معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19، از احداث نهر های جمع آوری سطحی در بزرگراه آزادگان واقع در محدوده ی این منطقه خبر داد.

زنوز‌ی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح احداث نهر‌های جمع آوری آبهای سطحی در بزرگراه آزادگان واقع در محدوده ی منطقه 19 در دستور کار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور رفع نقص سیستم جمع آوری آبهای سطحی در بزرگراه آزادگان واقع در محدوده ی منطقه 19، جلوگیری از آبگر‌فتگی های احتمالی، سهولت تردد شهروندان و رفاه حال آنها در دست اجرا است.

زنوز‌ی با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در این طرح ا‌کیپ های اجرایی فنی، عمران، ترافیک و امور شهری به صورت مستمر به منظور احداث نهر‌های جمع آوری آبهای سطحی بزرگراه آزداگان واقع در محدوده ی منطقه 19 و در مسیر غرب به شرق این بزرگراه در آماده باش کامل ا‌ند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: احداث نهر های جمع آوری آبهای سطحی در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان و در مسیر کند‌رو این بزرگراه در دو فاز هر کدام به طول 4 کیلومتر از اقدامات اجرایی این طرح است.

زنوز‌ی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 19 افزود: جمع آوری 65 درصد خاکهای اضافه در سطح بزرگراه آزادگان، رفع آبگر‌فتگی در نقاط مختلف بزرگراه آزادگان، تجهیز سیستم جمع آوری آبهای سطحی از پل آیت اله سعیدی تا پل میدان جهاد از اقدامات دیگر معاونت امور شهری و فضای این منطقه است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار