معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شوراها نمی‌توانند مشاغلی را که از نوع حاکمیتی هستند، به بخش خصوصی واگذار کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سعید سارانی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه توجیهی آموزشی شوراهای اسلامی شهر و بخش‌های منطقه سیستان، اظهار داشت: مصوب شدن طرح‌های عمرانی که بار مالی دارد باید بنا به پیشنهاد شهرداری در جلسات شوراها مطرح و سپس از تصمیم گیری شود.

معاون مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: شوراها باید مصوبات خود را متناسب با مفاد قانونی به تصویب برسانند و بازه زمانی 14 روزه را برای تائید مصوبه مذکور را رعایت کنند.

این مسئول ادامه داد: شوراها نمی‌توانند مشاغلی را که از نوع حاکمیتی هستند، به بخش خصوصی واگذار کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهرستان زابل نیز در این جلسه ابراز داشت: باید تمام مصوبات شوراهای اسلامی برابر مقررات و به دور از هرگونه وارد کردن اخلال در شهرداری باشد، تا شاهد اجرا شدن هرچه بهتر مصوبات باشیم.

حامد شهرکی‌مقدم متذکر شد: اجرای قانون در اداره شهرداری و شوراها باید سرلوحه کار قرار بوده و شوراهای اسلامی نظارت منسجم‌تری داشته باشند.

علیرضا نورا سخنگوی شورای اسلامی شهر بنجار نیز اذعان داشت: اعضای شوراها باید به دور از هر گونه ملاحظات قومی و سیاسی برنامه‌های مربوطه به شوراها و شهرداری را مصوب کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: زابل ، مشاغل ، حکومتی ، شوراها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.