مربی تیم ملی فوتسال کشور از حضور علی اصغر حسن زاده، تنها ملی پوش فوتسال قم در ترکیب نهایی تیم ملی برای مسابقه با تیم ملی روسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، دکتر قدرت الله باقری با بیان اینکه تیم ملی خود را برای مسابقات جام ملت های آسیا آماده می کند، اظهار داشت: از سوی خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال کشورمان برای مسابقه تدارکاتی با تیم ملی روسیه لیست نهایی تیم ملی در حالی اعلام شد که از این لیست چهار بازیکن خط خوردند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت چهار روز از شروع برنامه های آماده سازی و اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال و همچنین پشت سر گذاشتن بازی دوستانه با تیم ملی فوتسال عراق، خسوس کاندلاس اسامی چهار بازیکن را از فهرست تیم ملی خط زد تا تیم ملی کشورمان با ترکیب ۱۵ نفره مقابل روسیه به میدان برود.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان با بیان اینکه در فهرست جدید تیم ملی شهرام شریف زاده، رشید قلی پور، وحید شفیعی و محمد شجری قرار ندارند، افزود: علی اصغر حسن زاده بازیکن شایسته فوتسال استان قم یکی از ارکان اصلی تیم ملی برای بازی با روسیه به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به فهرست جدید تیم ملی فوتسال برای بازی های دوستانه با تیم ملی فوتسال روسیه، اضافه کرد: مصطفی نظری، علی اصغر حسن زاده، حسین طیبی، سپهر محمدی، محمد کشاورز، افشین کاظمی، احمد اسماعیل پور، محمد طاهری، مهدی جاوید، فرهاد فخیم، علیرضا صمیمی، فرهاد توکلی، مهران عالیقدر، مجتبی حسن نژاد و قدرت بهادری برای بازی با روسیه انتخاب شده اند.

باقری در ادامه با اشاره به شناخت کادر فنی تیم ملی فوتسال از روسیه، تصریح کرد: ما تیم ملی فوتسال روسیه را به خوبی می شناسیم زیرا در اسفند ماه سال گذشته بعد از بازی های چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال نیز با این تیم دو بازی تدارکاتی در روسیه داشتیم که هر دو مساوی شد.

وی یاد آور شد: تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه دو تیم از جمع هشت تیم حاضر در بازی های بین المللی جام گرند پریکس در کشور برزیل نیز بودند که از قضا با موفقیت در مرحله مقدماتی موفق به کسب مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی این بازی ها نیز شدند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال کشورمان تاکید کرد: ما در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام گرند پریکس با تیم ملی فوتسال روسیه بازی کردیم ولی متاسفانه این بازی را با بدشانسی واگذار کردیم و نتوانستیم به دیدار نهایی این دوره از رقابت ها صعود کنیم.

وی عنوان داشت: ما تجربیات بسیار خوبی از رقابت های گرند پریکس کسب کردیم و در بازی تدارکاتی که در یزد با این تیم داریم نیز تلاش خواهیم کرد بهترین بازی خود را انجام بدهیم تا انشاءالله تیم ملی در راه حضور موفق در جام ملت های آسیا به شرایط مطلوب برسد./س

برچسب ها: قم ، حسن ، زاده ، ملی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.