مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باخت به تراکتورسازی اهمیت چندانی ندارد چرا که 14 بازی دیگر مانده است و امکان جبران باخت وجود دارد.

محمد رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور حتم تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و باخت‌ها را جبران می‌کند و در مسیر قهرمانی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره رفتار هواداران تراکتورسازی نسبت به بازیکنان پرسپولیس گفت: هواداران تراکتورسازی انصاف را رعایت کردند اما برخی از تماشاگرنماها شعارهای بدی نثار بازیکنان ما کردند. زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی هم اطلاع چندانی نسبت به رفتار تماشاگران تبریزی نداشته که این حرف‌ها را زده است.

وی درباره احتمال شکایت از باشگاه تراکتورسازی به خاطر رفتار نامناسب هواداران این تیم گفت: شیرینی، سرپرست تیم در این باره اطلاع دارد و پیگیر این مسئله است.

رویانیان درباره برنامه‌های تدارک دیده برای پیشکسوتان پرسپولیس گفت: ما قصد داریم تیم پیشکسوتان را حفظ کنیم؛ به همین دلیل این برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است یک اردوی خارج از کشور برای پیشکسوتان ترتیب دهیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: براساس برنامه قرار است که باشگاه روبین کازان یک اردوی چند روزه در کشورمان برپا کرده و در یک تورنمنت شش جانبه شرکت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار