حجت‌الاسلام والمسلمین "شهاب مرادی" رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران حاضر در جلسه تکریم و معارفه رئیس محترم سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران حجت‌الاسلام و المسلمین شهاب مرادی در 10 آذر 92 به این مقام منصوب شد.
 
در ابتدای جلسه دکتر ایازی پس از تقدیر و تشکر از زحمات امیر خوراکیان رئیس اسبق محترم سازمان به عمل آوردند و هم‌چنین تبریک به حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی با عنوان سمت جدیدشان گفت: امیدوارم وی بیش از گذشته به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه فرهنگ و هنر دست یابند.
 
وی در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های شاخص مرادی آشنایی کامل با سازمان فرهنگی و هنری در تمامی زمینه‌ها بوده که خوشبختانه همیشه از نقطه نظراتشان در سازمان به خوبی استفاده می‌کردیم. وی ادامه داد: آرزوی توفیق برای هر دو عزیز را دارم و امیدوارم در تمام مراحل   پیش روی‌شان موفق و سربلند باشند.
 
خوراکیان رئیس اسبق سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: از حضور تمام مسئولان، هنرمندان، ورزشکاران که حضورشان منجر به دلگرمی ما است تشکر می‌کنم وی ادامه داد: به گفته امام جواد علیه‌السلام انسان باید همیشه در هر لحظه خود را در محضر نگاه الهی بداند و هر زمان به این اندیشه برای مردم کشورمان کار و فعالیت کنیم دیگر مهم نیست در چه جایگاه و در چه شرایطی هستیم.
 
وی بیان کرد: از تمام کسانی که در دوران فعالیتم مرا زیر چتر حمایت خود قرار داده‌اند و زمینه کسب تجربیات گران‌بها را برایمان مهیا کردند بسیار سپاسگزارم.
 
وی ادامه داد: اجرای برنامه‌هایی چون درآستان جانان، خیمه خورشید، ترنج و سیمرغ نوید دهنده اثبات ظرفیت‌های سازمان در برگزاری چنین برنامه‌هایی که این خود جای تقدیر و تشکر دارد و از تمامی دوستان برای برپایی چنین برنامه‌هایی سپاسگزارم.
 
وی در پایان عنوان کرد: تبریک ویژه‌ای را خدمت حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی عرض می‌کنم و بسیار ممنونم که این مسئولیت سخت را برعهده گرفتند.
 
آرزومند توفیق وی در این راستا هستم.
 
در ادامه حجت‌الاسلام شهاب مرادی گفت: از شهردار محترم تهران سپاسگزارم که می‌توان کارهای دشوار را با او به ثمر رساند.
 
وی افزود: از سال 87 با فضای فرهنگ کشور آشنا شدم و در هیآت مدیره سازمان فعالیت کردم و از مدیریت خوب نوریان، شوشتری سپاسگزارم و همچنین از خوراکیان که به پاس تمام زحماتی که برای فرهنگ و مردم کشورمان کشیده‌اند.
 
قالیباف در ادامه عنوان کرد: از ابتدای سالی که توفیق خدمت برای مردمان کشورمان نصیب من شد تنها به این نکته اشاره کردم که در شهرداری باید به سمت یک رویکرد اجتماعی حرکت کنیم و به عنوان یک ضرورت به آن توجه کنیم و تا به امروز اگر مسجد، کتاب، تئاتر و سینمای ما به سمت آئین دینی‌مان سوق داده شده است می‌توان گفت که ما وظیفه‌ی خود را به درستی انجام داده‌ایم. وی ادامه داد: از خوراکیان به‌خاطر تمام تلاش و فعالیت‌های روزافزونش تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم با همکاری مجدد خود با شهرداری ما را در این مسیر یاری کند و همچنین از خدای بزرگ آرزوی موفقیت و توفیق روزافزونی را برای هر دو عزیز در راستای فعالیت جدیدشان را خواستارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار