رئیس جهاد کشاورزی رودهن گفت: باتوجه به موضوع زمین خواری وتعرض افرادسودجو به اراضی کشاورزی باانجام ساخت وسازهای غیرمجاز وضعیت روستاهای رودهن را در این حوزه به خوبی نظارت کرده وبا این نوع ساخت وسازبرخوردخواهیم کرد.

حسن جباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در حوزه کشاورزی و دامداری در شهررودهن با انجام اقداماتی مانند نظارت بر مراکز دامداری به شکل فعال سازی مراکز غیرفعال و صدور پروانه برای دامداری های فاقد پروانه با برخورداری از حمایت های دولتی تولید را در شهر رودهن در حوزه کشاورزی و دامپروری افزایش داده ایم.

وی درادامه این مطلب تصریح کرد :در حوزه کشاورزی نیز با برخورداری از حمایت های دولتی و جریان سازی آبیاری تحت فشار برای آبیاری باغات و زمین های کشاورزی از کشاورزان منطقه حمایت های لازم را انجام داده ایم .

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهر رودهن با اشاره به موضوع زمین خواری اضافه کرد: با توجه به موضوع زمین خواری و تعرض افراد سودجو به اراضی کشاورزی با انجام ساخت و ساز های غیر مجاز وضعیت روستاهای رودهن را در این حوزه به خوبی نظارت کرده و با این نوع ساخت و ساز برخورد خواهیم کرد .

جباری در خاتمه اظهارداشت :در زمینه تغییر کاربری برای جلوگیری از ورود آسیب به حریم کشاورزان باغداران می توانند با دریافت مجوز از جهاد کشاورزی با کشیدن فنس حریم خصوصی خود را حفظ کنند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.