عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه کاهش تورم و هزینه‌های دولت مهم ‌ترین موارد بودجه سال آتی مطرح شده،گفت:نگاه دولت در بودجه سال ۹۳ به قرار فروش هر بشکه نفت ۱۰۰ دلار و قیمت محاسباتی دلار برای درآمد‌ها در حدود ۲۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛بهروز نعمتی،عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  با اشاره به حضور معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در جلسه دیروز شورای مرکزی فراکسیون رهروان گفت: نوبخت اعلام کرد که لایحه بودجه سال ۹۳ انتهای هفته جاری به مجلس آمده و بعد از چاپ، در مهلت ۱۰ روزه نمایندگان پیشنهادات خود را به کمیسیون‌های تخصصی ارائه می‌دهند.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: نگاه دولت در بودجه سال ۹۳ به قرار فروش هر بشکه نفت ۱۰۰ دلار و قیمت محاسباتی دلار برای درآمد‌ها در حدود ۲۶۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.
نعمتی با بیان اینکه بودجه عمومی سال۹۳کمتر از بودجه عمومی سال ۹۲ برنامه ریزی شده است، گفت: نگاه دولت این است که بودجه سال ۱۳۹۳ تا سقف ۱۹۸ هزار میلیارد تومان باشد و در بحث مالیاتی بین ۵۱ هزار تا ۵۵ هزار میلیارد تومان را مدنظر قرار داده است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه تصریح کرد: کاهش تورم و کاهش هزینه‌های دولت از جانب نوبخت به عنوان مهم‌ترین موارد بودجه سال آتی مطرح شدند./س
برچسب ها: نفت ، دلار ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.