بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: دیدار ما مقابل متین ورامین بسیار سخت بود چون قهرمان ونایب قهرمان فصل قبل به مصاف یکدیگر رفتند.

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال متین ورامین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که دو تیم در ساختار بازیکنان خود داشتند این مسئله کار را برای هر دو حریف سخت کرده بود. بازی با فشار زیاد آغاز شد و هر دو تیم یکدیگر را تحت فشار قراردادند.

وی تصریح کرد: شاگردانم در این دیدار شروع خوبی نداشتند وبه سرعت نتیجه ست اول را با اختلاف پوئن بالا واگذار کردند ولی در ست‌های بعد توانستند ریکاوری و باز سازی خوبی داشته واز فضای بد خارج شده و خود را به تیم حریف تحمیل کنند.

وی گفت: به نظرم بازی از نظر فنی بسیار خوب و حرفه‌ای نبود هر دو تیم دارای ملی پوشان بودند که به تازگی از مسابقات قهرمانان قاره‌ها به ایران بازگشته و از نظر جسمانی خسته بودند واین مسئله روی کار تیمی تاثیر منفی گذاشته بود.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل گفت: به طور کامل باید بگویم که بیشتر از مسائل فنی، بحث هیجانات والیبال در این بازی حاکم بود، ما توانستیم در چنین شرایطی با تلاش زیاد و صرف فعل خواستن حریف را شکست دهیم، اما در یک جمله می گویم: بازی فوق‌العاده‌ای نبود.

عطایی تصریح کرد: تیم متین پرقدرت است و سال گذشته عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، امسال با تقویت ترکیب خود و جذب مربی خارجی به دنبال به دست آوردن نتایج بهتری در لیگ هستند. به نظرم مسئولان باشگاه از این تیم توقع قهرمانی دارند که این انتظار منطقی است.

وی در خصوص مسائل حاشیه‌ای بوجود آمده در طول این دیدار گفت: معتقدم کار بد و غیراخلاقی همیشه بد است، البته در یک مقطع زمانی کوتاه از بازی تماشاچیان حرکتی غیر ورزشی کردند که به سرعت ناظرفنی بازی را برای دقایقی متوقف کرده و مشکل را برطرف کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: عطایی ، بازی ، متین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار