ستاد پيشگيري و مديريت بحران منطقه 18 گفت: مانور تركيبي تخليه امن و اطفاي حريق در محلات اين منطقه برگزار مي‌شود.

بهزادي، در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاري مانور تخليه امن و اطفاي حريق در محلات منطقه 18 در دستور كار ستاد پيشگيري و مديريت بحران اين منطقه قرار دارد.
جانشين شهردار در اين ستاد با بيان توضيحات بيشتر افزود: اين طرح با مشاركت و همكاري نهادهاي برون‌سازماني از جمله، آتش نشاني، اورژانس، اداره‌هاي آب، برق، گاز، مخابرات، هلال‌احمر و گروه‌هاي دوام اجرا مي‌شود.
بهزادي، با اشاره به نحوه‌ي اجراي اين طرح گفت: بر اساس سناريوي فرضي، زمين لرزه‌اي به قدرت 7 ريشتربه وقوع پيوست و در پي آن اقداماتي از جمله تخليه ساكنان ساختمان‌ها، نجات مصدومان، امداد‌رساني و انتقال آنها به نزديكترين مركز درماني، اطفا حريق و دستگيري سارقان انجام خواهد شد.
وي ادامه داد: مانورهاي تركيبي تخليه امن و اطفا حريق در محلات منطقه 18 به منظور ارتقا سطح آگاهي و آشنايي شهروندان در چگونگي مقابله با حوادث، بلايا و سوانح طبيعي در سال‌جاري برگزار مي‌شود.
بهزادي، در پايان با اشاره به اقدامات ديگر ستاد پيشگيري و مديريت بحران شهرداري منطقه 18 افزود: ارزيابي و بررسي نحوه‌ي عملكرد نهادهاي برون‌سازماني و درون‌‌سازماني و نحوه‌ي امداد رساني در مواقع بحراني از اقدامات ديگر ستاد پيشگيري و مديريت بحران شهرداري منطقه 18 در اين مانور است./ف
انتهاي پيام/
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار