اعضای تیم بسکتبال مهرام شب خوبی را با بازی مقابل ذوب آهن پشت‌سر‌ گذاشتند و در صحبت‌های بعد از بازی هم با احترام زیاد از تیم حریف صحبت کردند.

مصطفی هاشمی بعد از پیروزی 23 امتیازی تیمش مقابل ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اشاره کرد: این نتیجه مقابل ذوب آهن کاذب بود. ذوب آهن تیمی بزرگ با یک مربی بزرگ و باشگاهی ریشه دار است و بسکتبال باید از سعید آذری مدیرعامل این باشگاه تشکر کند که تیمی ریشه دار را به لیگ بازگرداند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام ادامه داد: جایی که با تیمی با شخصیت به همراه کادر فنی بسیار قوی و بازیکنان خوب بازی دارید باید 2 چشم دیگر هم قرض کنید وگرنه بازی را می بازید. ما در نیمه دوم بازی شانس آورده و تمام شوتهایمان به گل تبدیل می شد وگرنه امکان باختمان هم بود، به همین دلیل می گویم نتیجه واقعی نبود. مهرام شب خوبی داشت و این نتیجه هم هیچ چیز از شایستگی های ذوب آهن کم نمی کند. 

**حضور تیم‌های قدیمی باعث سربلندی بسکتبال است

هاشمی بیش از همه چیز از بودن تمام تیمهای قدیمی در لیگ خوشحال است و می گوید: همه ما برای بسکتبال کار می کنیم. حضور تیمهایی مثل ذوب آهن، مهرام، پتروشیمی و دانشگاه آزاد باعث سربلندی و افتخار بسکتبال است. 

وی در مورد شوتهای بیشتر تیمش اشاره کرد: ناچار بودیم در مقابل تیمی که قدبلند است به بیرون رفته و  تمرکز را روی شوتها بگذاریم. در این شرایط هم باید ظرفیت روحی بازیکن به قدری باشد که شوتهایش داخل سبد برود و به همین دیلل هم اعتقاد دارم بازیکنانم با قلبشان بازی کرده و تلاش آنها باعث برد شد.

هاشمی در مورد حس نشدن کمبود بازیکن خارجی رد تیمش توضیح داد: فعلا در مرحله دوره ای لیگ هستیم. زمانی که به پلی آف می رویم شخصیت تیمها و شکل یارگیری انها خود را نشان می دهد، بنابراین قضاوت واقعی برای پلی آف است.

**فضا باز شد، امتیاز آوردم

فرید اصلانی گارد رأس مهرام که تا کوارتر چهارم بازی را بدون امتیاز سپری کرده بود اما در این دقایق 13 امتیاز به دست آورد در مورد بازی گفت: تیم حریف یک بازیکن قدبلند داشت و بازی ما براساس این بازیکن بود. قصد داشتیم این بازیکن را بیرون بیاوریم اما امکانش نبود اما با شوتهای پیاپی موفق شدیم. در دقایق آخر بازی هم با اختلاف پیش آمده فضا باز شد و من هم موفق به امتیازآوری بیشتر شدم.

وی ادامه داد: تیم ما دو ماه قبل از لیگ تمرینات خود را شروع کرد و به نظرم فاکتور مهم در مهرام یکدست و همدل بودن بازیکنان است. برای هر یک از بازیکنان ما تنها برنده شدن مهم است و این را مدیون مربی تیم هستیم که روحیه برد را در تیم جا انداخت. البته ذوب آهن هم تیم واقعا خوبی است و مطمئنم در دور برگشت بیشتر اذیتمان می کند.

**دوست ندارم در مورد فصل قبل صحبت کنم

اصلانی که فصل قبل شرایط بدی در تیم پیدا کرده بود حاضر به صحبت در مورد آن شرایط نیست و می گوید: دوست ندارم در مورد سال پیش صحبت کنم. اوضاع تیم در فصل قبل فرق زیادی با حالا داشت اما شرایط آن زمان تجربه بسیار خوبی برایم شد تا با تمرینات مناسب بازیهای خوبی را در این فصل داشته باشم و فرید اصلانی باشم که سایرین می شناختند.

اصلانی در پاسخ به سوالی در مورد رنفتن به خدمت سربازی گفت:‌ دوست داشتم که امسال خدمت سربازی را هم پشت سرگذاشته و به عنوان بازیکن سرباز بازی کنم اما به هر حال قوانینی وجود داد که برطبق آن باید خدمت را کنار می گذاشتم و من هم به این قانون احترام گذاشتم!

انتهای پیام/
برچسب ها: هاشمی ، اصلانی ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار