معاون عمران روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: میانگین کشوری تهیه طرح هادی در روستاها 73 درصد است و استان کرمانشاه با 79 درصد، 6 درصد نسبت به میانگین کشوری جلوتر است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


جعفر نصوری گفت: طرح هادی سند توسعه روستا تلقی می‌شود و ضمن ساماندهی و اصلاح بافت فرسوده در روستاها، نحوه استفاده صحیح زمین برای عملکردهای مثبت از قبیل تجاری، مسکونی و کشاورزی را به روستاییان آموزش می‌دهد.

وی افزود: هدف از تهیه و اجرای این طرح، به‌وجود آوردن زمینه توسعه و عمران در روستاها با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی و تامین عادلانه امکانات از طریق تسهیلات رفاهی، اجتماعی و تولیدی است.

معاون عمران روستایی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، هدایت وضعیت فیزیکی روستاها و تخصیص تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان را از دیگر اهداف تهیه و اجرای طرح هادی معرفی کرد.

نصوری خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه دو هزار و 555 روستای دارای سکنه دارد که از این تعداد یک‌هزار و 731 مورد طبق برنامه پنجم توسعه مشمول قرار گرفتن در اجرای طرح هادی هستند.

وی بیان داشت: طرح هادی دریک‌هزار و362 روستا از یک‌هزار و 731 روستا تهیه و 534 مورد این طرح درروستاها اجرا شده که معادل 31 درصد پیشرفت را نشان می‌دهد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامیاستان کرمانشاه، میانگین کشوری تهیه طرح هادیدر روستاها را 73 درصد اعلام کرد و گفت: استان کرمانشاه 79 درصد طرح هادی را تهیه کرده و 6 درصد از میانگین کشوری جلوتر است./ش


برچسب ها: کرمانشاه ، طرح ، هادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.