مديرکل راه آهن شمال گفت: خسارت مالي توسط کارشناسان کميسيون عالي سوانح راه آهن در دست بررسي است.

یوسف گران پاشا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ؛ افزود: در سانحه خروج چهار دستگاه واگن باري مخزن سوخت و دو دستگاه واگن لبه کوتاه قطار باري که هفته گذشته بعلت رانش زمين در محور شيرگاه ـ قائمشهر در کيلومتر 319 حوالي روستاي چايباغ اتفاق افتاده با تلاش مامورين فني راه آهن در کمتر از 12ساعت خط فوق بازگشايي شده و عبور قطار مسافري ساري تهران در موعد مقرر انجام شد.

وی تصریح کرد: در پي سانحه خروج شش دستگاه واگن باري بعلت رانش زمين که در محور شيرگاه ـ قائمشهر حوالي روستاي چايباغ اتفاق افتاده با تلاش جدي مامورين فني راه آهن در کمتر از دوازده ساعت خط فوق بازگشايي شده و عبور قطار مسافري ساري تهران در موعد مقرر انجام شد.

گران پاشا خاطرنشان کرد: هر شش واگن باري نيز با استفاده تجهيزات سنگين در کمتر از 24 ساعت بر روي خط گذارده شده و به ايستگاه پل سفيد منتقل شد.

وي افزود:راه آهن شمال به خاطر وظيفه ذاتي خود براي ايمن بودن سير قطارها مکاتبات لازم را با شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل استان مازندران و ارسال رونوشت اين مکاتبات به ستاد حوادث غير مترقبه استانداري مازندران با موضوع ضرورت ايمن بودن محور ريلي قائمشهر- شيرگاه انجام داده است و بعد از اين نيز بصورت مداوم اين پيگيري ها را انجام خواهيم داد تا انشااله از هر گونه حادثه ناگوار جلوگيري بعمل آيد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بررسی ، خسارت ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.