برنامه مسابقات چهار کاراته کا کرمانشاهی حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا که در دو بخش بانوان و آقایان و در رده سنی بزرگسالان در این مسابقات حضور یافته اند، اعلام شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


پگاه زنگنه در وزن منهای 68 کیلوگرم، هامون درفشی پور در وزن منهای 60کیلوگرم، سعید احمدی در وزن منهای 67 کیلوگرم و سامان حیدری در کمیته تیمی، چهار کاراته کا کرمانشاهی هستند که در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر خواهند بود.

براین اساس پگاه زنگنه نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده است و در دور دوم با کاراته کا چین تایپه مبارزه می کند.

زنگنه همچنین باید در قالب کومیته تیمی به همراه حمیده عباسعلی، رزیتا علیپور و دلارام دوستی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نماینده قزاقستان روبرو می شوند و در صورت پیروزی با برنده چین تایپه و اردن دیدار خواهند کرد.

در بخش مردان و در وزن منهای 60 کیلوگرم، هامون درفشی پور کاراته کا کرمانشاهی در دور نخست استراحت دارد و در دور دوم با برنده عراق و تاجیکستان مبارزه می کند.

در وزن منهای 67 کیلوگرم نیز سعید احمدی در نخستین مبارزه خود به مصاف کاراته کایی از کشور عراق خواهد رفت و سپس با عربستان صعودی بازی می کند.

همچنین سامان حیدری دیگر کاراته کا کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی آسیا عضو کومیته تیمی است که به همراه این تیم ابتدا با ازبکستان پیکار خواهد کرد و سپس با با برنده دیدار تیم های اردن و قطر مبارزه می کند.

رقابت های کاراته قهرمانی آسیا با حضور 482 ورزشکار از 29 کشور آسیا از امروز (سه شنبه) در دوبی امارات آغاز خواهد شد./ش

برچسب ها: کرمانشاه ، رقابت ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.