بانوی داور جودو کشورمان گفت: بعد از حضور در سمینار داوری آسیا همه تلاشم را می‌کنم تا با داوری درجه A آسیا به کشورم بازگردم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ستاره میری به عنوان تنها نماینده جودو ایران قرار است برای حضور در سمینار داوری آسیا به چین برود.

میری در خصوص این سمینار گفت: سمینار داوری آسیا یک دوره در هر سال برگذار می شود و هر کشور می تواند 3 نماینده داشته باشد، سمینار امسال در حاشیه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی چین برگزار می شود و من تنها نماینده کشورم هستم.

وی تصریح کرد: در پایان سمینار، کلاس داوری برگزار شده و هر داور در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان قضاوت خواهد کرد در صورتی که عملکردش در این پیکارها خوب باشد به درجه داوری‌A آسیا وB جهانی خواهد رسید.

میری خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر هموطنانم بتوانم موفق به ارتقای درجه داوری شوم و سربلند به ایران بازگردم.

بانوی داور جودوی کشورمان به حضور یک داور مرد ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در چین اشاره کرد و در این باره گفت: بابک مهاجری به عنوان داور برای قضاوت در مسابقات قهرمانی آسیا دعوت شده است. من حضور وی در چین را به فال نیک می‌گیرم و بسیار خوشحالم که یک داور هموطن هم در این مسابقات هست و می توانم از وی بخواهم که تجربیاتش را در اختیار من بگذارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، داور ، میری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار