معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 9 تهران از بهره برداری دو پل هوایی عابر پیاده در بلوار زرند خبر داد و گفت: پلهای هوایی عابر پیاده قلمچی و بهار در 45 متری زرند بزودی افتتاح می شود.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، فرزاد فرهادیان بابادی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقا ضریب ایمنی تردد شهروندان در مقطع عرضی معابر و همچنین کاهش بار ترافیکی در محدوده بلوار 45 متری زرند ، احداث پلهای هوایی عابر پیاده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه عرشه این پل ها نصب شده است ، تصریح کرد: ساخت این پل ها پس از بررسی مطالعات مشاور ترافیک و به دلیل نیاز در این بخش از پایتخت اجرایی و به زودی با نصب پله ها، سقف و تامین روشنایی امکان تردد شهروندان از روی پل ها فراهم می شود.

فرهادیان با یادآوری اینکه در سال گذشته ساخت 4 پل عابر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و چنین کاری در مناطق بی سابقه بوده است گفت: از این پل ها دو مورد در ضلع جنوب پایانه بوتان و تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با دستغیب به بهره برداری رسید و بزودی دو پل دیگر هم تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دو پل عابر به سیستم مکانیزه تجهیز شد نیز اظهار داشت: پل های هوایی عابر پیاده در بزرگراه فتح مقابل بیمارستان شریعت رضوی و بلوار زرند در تقاطع خیابان طالقانی با توجه به تردد زیاد شهروندان از این معابر مکانیزه شده و در حال حاضر مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.

معاون شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پلها ، تعداد پلهای عابر به عدد 30 می رسد و شهروندان می توانند در این معابر شریانی و بزرگراهی تردد آسانی را تجربه کنند.
انتهای پیام/
 
 
 
 
ارسال نظرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار