فرماندار نکا گفت: شتاب در ساخت و ساز جاده نکا به نیروگاه از جمله خواسته های به حق مردم و مسئولان منطقه است که باید با دقت و فوریت عملیاتی شود.

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: این جاده به طول 25 کیلومتر در برنامه ریزی گنجانده شده که عملیات اجرایی آسفالت شش کیلومتر آن با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال عملیاتی شد و مابقی در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: آسفالت و ساخت و ساز 6 کیلومتر اولیه جاده نکا به نیروگاه عملیاتی شده و 6 کیلومتر بعدی نیز در دست اقدام است اما به دلیل تردد ماشین های سنگین باید این امر با سرعت بیشتری ادامه یابد.

فرماندار نکا گفت: احمد علی مقیمی نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی، خواستار تسریع در احداث جاده نکا به نیروگاه و بهشهر به بندر امیرآباد شد.

وی افزود: متاسفانه جاده نکا به نیروگاه هر ساله شاهد تصادفات دلخراش است که درمواردی منجر به فوت می شود و لذا تسریع در تعریض آن از نیازهای مهم منطقه است.

جاده نیروگاه در شمال نکا و در بخش مرکزی این شهرستان واقع شده که دارای 23 روستا با جمعیتی بالغ بر 18 هزار نفر است و چهار خطه شدن جاده نکا به نیروگاه نیازمند 300 میلیارد ریال اعتبار است./س

انتهای پیام //

برچسب ها: احداث ، تعرض ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.