رئیس انجمن مراکز خدمات روانشناسی و مشاوره ایرانیان گفت: مجلس شورای اسلامی و مسئولان امر با توجه به انتخاب وزیر ورزش و جوانان باید امکانات اساسی را در اختیار این وزارتخانه قرار دهند و همیشه اولویت اول کشور را امور جوانان بدانند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از وزارت ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر مرتضوی کیاسری با بیان این مطلب افزود: وزارت ورزش و جوانان رکن اصلی در اداره امور جوانان است و باید از این نسل در تمامی امور حمایت کند و بداند عنصر اصلی جامعه جوانان هستند.
وی تصریح کرد: جوانان کشور در اموری همچون اشتغال، مسکن، امور اقتصادی، فرهنگی و بخصوص ازدواج نیاز به حمایت دارند. متاسفانه جوانان الگوهای مناسبی برای ازدواج ندارند و در انتخاب با مشکل مواجه هستند.
کیاسری اظهار داشت: عدم آگاهی در انتخاب همسر مشکل اساسی فرهنگی و شناختی برای جوانان است. نسل جوان ما آگاهی مناسبی نسبت به فرهنگ و آداب انتخاب همسر ندارند. این فرهنگ سازی را می توان از طریق صدا و سیما و مراکز مشاوره انجام داد. دولت باید در جهت فرهنگ سازی و آگاه سازی جوانان نسبت به مسائل ازدواج اقدام کند.
وی با تاکید بر نقش خانواده ها در حوزه ازدواج جوانان گفت: دولت با الگوسازی درست و مناسبی که در اختیار جوانان قرار می دهد می تواند امید و نشاط را میان جوانان افزایش دهد. خانواده ها نیز باید از طریق آگاه سازی و جلوگیری از تشریفات و دوری از حاشیه ها در امر ازدواج جوانان و آگاه سازی آنان گام بردارند.
 
برچسب ها: مسئولان ، اولویت ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار