معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از تقدیم بودجه سال آینده کشور توسط رئیس‌جمهور در روز یکشنبه به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجید انصاری در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره ارائه لایحه بودجه سال 93 اظهار داشت: بودجه سال آینده کشور یک شنبه 17 آذرماه توسط دولت تقدیم نمایندگان مجلس خواهد شد.

وی با اشاره به گذشت مدت کوتاه از زمان روی کارآمدن دولت تدبیر و امید گفت: این اقدام را باید نقطه عطفی از عملکرد مثبت دولت در برنامه‌ریزی و بودجه‌نویسی و نگاه توسعه‌محور به آینده دانست زیرا دولت تدبیر و امید همواره با توجه به شعارهای خود تلاش دارد مسیر توسعه کشور را با برنامه‌ریزی مناسب و دقیق هموارتر سازد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: بودجه سال 93 در زمان کوتاهی تدوین و به نمایندگان مجلس ارائه خواهد شد تا آنها طی بازه زمانی که تا پایان سال باقی است بتوانند تبصره‌ها، بندها و کلیات و جزئیات بودجه را به طور کامل بررسی کرده و مورد تصویب قرار دهند.

انصاری همچنین درباره حضور دکتر روحانی به منظور ارائه بودجه سال آینده در جلسه علنی مجلس گفت: رئیس‌جمهور فردا به منظور تقدیم لایحه بودجه سال آینده به مجلس شورای اسلامی خواهد رفت و از کلیات آن دفاع خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید همواره از زمان روی کارآمدن خود تلاش داشته همکاری و تعامل بسیار خوبی با مجلس داشته باشد، گفت: سطح تعاملی دولت با سایر قوا به خصوص قوه مقننه نیز افزایش پیدا خواهد کرد و دولت نیز معتقد است که مشکلات و موانع موجود در کشور باید با همکاری همیاری و تعامل بین قوا برطرف شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار