بانك مركزي طي چند روز گذشته به بستن و فيلتر کردن برخي از سايت هاي اطلاع رساني قيمت ارز و طلا اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، بانك مركزي در راستاي كنترل بازار ارز، طي چند روز گذشته علاوه بر نظارت شديد بر عرضه دلار در صرافي ها و جلوگيري از تخلفات آنان، اقدام به فيلتر کردن و يا تهديد برخي از سايت هاي فعال در زمينه انعكاس قيمت ارز، طلا و سكه کرده است.

براساس اين گزارش، شامگاه سه شنبه دوازدهم دي ماه يكي از سايت هاي اطلاع رساني قيمت طلا و ارز كه سابقه اي طولاني در اعلام قيمت هاي بازار ارز و طلا دارد فيلتر شد.

يك منبع موثق در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين باره گفت: براي فيلتر کردن اين سايت به ما دستور داده شده است.

اين گزارش مي افزايد، طي چند روز گذشته از طرف حراست بانك مركزي به برخي از سايت هاي اطلاع رساني قيمت بازار كه در زمينه ارز فعال هستند هشدارهايي داده شده است.

مدير يكي از سايت هاي فعال در اطلاع رساني قيمت دلار و ارز كه از طرف بانك مركزي تهديدهايي را دريافت کرده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران عنوان كرد: ما واقعيات بازار ارز را به اطلاع مخاطبان خود مي رسانيم و به هيچ وجه قيمت هاي غير حقيقي را بر روي سايت خود نمي گذاريم ولي بانك مركزي معتقد است قيمت هاي ما موجب تشويش بازار و ايجاد قيمت هاي كاذب مي گردد و ما نمي توانيم قيمت هاي بازار را پايين تر از قيمت واقعي و آنچه را كه مورد پسند اين بانك قرار دارد اعلام كنيم./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار