فرماندار اردبیل گفت: تمامی محورهای ارتباطی و مواصلاتی شهرستان اردبیل باز است و تردد در آنها جریان دارد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ کاظم دبیر دیروز در جریان بازدید از برخی محورهای مواصلاتی استان اردبیل اظهار داشت: در محورهای روستایی و شهری و در تردد هموطنان مشکل خاصی وجود ندارد و راهداران با تمام توان آماده هستند تا شبانه‌روزی نسبت به بازگشایی محورهای اصلی، فرعی و روستایی اقدام کنند.

وی گفت: البته این حرکت برف‌روبی‌ها و نمک‌پاشی‌ها با اولویت جاده‌های اصلی، پرتردد و گردنه‌های صعب‌العبور انجام می‌شود که انتظار می‌رود با اقدام به موقع نگرانی‌ها و دغدغه‌ها برطرف شود.

دبیر خاطرنشان کرد: ما در قالب کمیته برف‌روبی جلسات و نشست‌های متعددی را برگزار کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که از اعتبارات شهرستانی 130 میلیون تومان برای برف‌روبی جاده‌ها در زمستان اختصاص دهیم.

فرماندار اردبیل افزود: در این حرکت ما شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌های راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط هستیم تا با جذب این اعتبارات و اقدام به موقعی که انجام می‌دهند به کاهش تلفات و تصادفات کمک شایان توجهی شود.

وی ضرورت برقراری آسایش و آرامش مردم با تردد سهل و راحت را یادآور شد و بیان کرد: دستگاه‌های متولی نیز باید آمادگی کافی برای مواجه با مشکلات احتمالی را داشته باشند.

دبیر در ادامه یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه دستگاه‌های خدماتی و شهرداری با ذخیره‌سازی مناسب نمک و آماده کردن تسهیلات، امکانات و پیش‌بینی‌های لازمبرای شرایط نامساعد جوی تلاششان بر این است تا از فرصت پیش آمده استفاده کرده و نهایت توجه و دقت خود را در پیشبرد بهتر امور به کار گیرند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، محورهای ، ارتباطی ، باز ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.