"علیرضا رضاداد" دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر میهمان رادیو نمایش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.  
 

بنابراین گزارش، مهمترین رویداد این هفته دیدار "سیدعزت‌الله ضرغامی" رئیس سازمان صدا و سیما با رئیس و معاونان سازمان محیط زیست بود، در نشست مشترکی رئیس و مدیران صدا و سیما با مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارتقای اطلاع رسانی زیست محیطی با هم بحث کردند.  
 

علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی میهمان برنامه "شب آفتابی" شبکه تهران بود که صالحی در خصوص فرصت‌ها و چالش‌هایی سازمان اتمی توضیحاتی را ارائه کرد.  
 
در دیگر رویداد این هفته، مجریان برنامه "گزارش صد روزه رئیس‌جمهور" در دیدار با "سیدعزت‌الله ضرغامی" گزارشی از فرآیند هماهنگی مسئولان مختلف نهاد رئیس‌جمهور با آنان برای اجرای برنامه را ارائه دادند.  
 
بخش‌هایی از مجموعه "شوخی کردم" به کارگردانی "مهران مدیری" در سایت این سریال قابل دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. 

 
"مهدی فرجی" دبیر جشنواره جام جم سیما طی نشست‌های مجزا داوران بخش فیلم‌های تلویزیونی مستند و بین‌الملل را معرفی و احکام آن‌ها را تقدیم کرد.  
 

"علیرضا رضاداد" دبیر سی و دومین جشنواره بین‌المللی فجر میهمان برنامه فانوس رادیو نمایش شد.
 
وی در مورد زیر ساخت‌ها و اهداف برنامه جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.  
 
در مراسمی با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز بسیج صدا و سیما معاون صدا و مدیران شبکه‌ها و برنامه سازان از برترین برنامه سازان شبکه‌های حوزه سلامت صدا در دفاع مقدس و هفته بسیج قدردانی شد.  
 
مجموعه تلویزیونی "خوشبختی در می‌زند"، سریال نوروز 93 شبکه تهران است که در 15 قسمت 40 دقیقه‌ای با مضمون خانوادگی اجتماعی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.